Як "розпилюють" гроші на ремонт, і які дороги Києва чекає новий асфальт — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Як "розпилюють" гроші на ремонт, і які дороги Києва чекає новий асфальт

Казна та Політика
2220
Столичні дороги, незважаючи на торішні гучні заяви влади, після снігопадів традиційно перетворилися на решето.
Цього року, як кажуть в Київраді, ремонт трас знову буде на одному з перших місць у витратах, які збільшили в 1,5 разу в порівнянні з минулим роком. Їх спрямують в першу чергу на капремонт 16 магістралей.
Решето замість асфальту
Мер Києва Віталій Кличко заявляв, що в минулому році в Києві було відремонтовано 200 км київських доріг, на що, згідно з бюджетом, пішло 1,5 млрд грн. Щоправда, після снігопадів цієї зими дороги розсипаються просто на очах, стаючи об’єктом постійних жартів в соцмережах.
Найбільш проблемними в столиці водії називають вул. Лугову, Автозаводську, Новокостянтинівську, Кирилівську, Теліги, Окружну, пр. Повітрофлотський.
Минулого року, як нам сказали в «Київавтодорі», там проводилися середній і латковий ремонти, а капремонту ці траси не бачили років 10. «Всі дороги, які були відремонтовані в 2016-му, знаходяться у відмінному стані, і претензій до них немає», – сказали нам в прес-службі.
У цьому році, як розповіли в «Київавтодорі», приступити до робіт комунальники планують вже зовсім скоро: «Роботи з капремонту розпочнуться з кінця лютого. Тоді ж наші фахівці зможуть скласти карту латкового ремонту».
За що візьмуться
Як розповіли в «Київавтодорі», в цьому році будуть продовжені роботи з капремонту на вулицях: Міжнародній, Механізаторів, Сковороди, Кіквідзе, Васильківській. Також почнуться роботи на вулицях: Окіпної, Шептицького, Русанівська Набережна, пр. Повітрофлотському, бул. Дружби Народів. Також ремонтуватимуть вул. Кирилівську, де одночасно реконструюють трамвайні колії, вул. Стеценка – від пр. Палладіна до Інтернаціональної площі, де ліквідують кільцевий рух на перетинах з вул. Туполєва і Щербакова.
А ще капремонт буде на вул. Федорова, Покровській, Андріївській, Петровській алеї, Парковій дорозі, Дніпровському узвозі (на ділянці від алеї Героїв Крут до Дніпровського проїзду з реконструкцією транспортного вузла на перетині Дніпровського спуску і Дніпровського проїзду), вул. Дегтяренка (від вул. Лугової до Великої окружної дороги), пр. Гагаріна (з реконструкцією транспортної розв’язки біля станції метро «Чернігівська» з демонтажем трамвайних колій на пр. Гагаріна), вул. Електриків (до вул. Набережно-Рибальської).
А також – на Великій окружній дорозі (від вул. Сім’ї Сосніних до Гостомельського шосе), вул. Верхній Вал і Нижній Вал (на ділянці від вул. Глибочицької до вул. Набережно-Хрещатицької), пр. Броварському (від моста Метро до ст. Метро «Лівобережна»).
Також на цей рік заплановано ремонт транспортних розв’язок на перетині вул. Саперно-Слобідської та Грінченка, на перетині пр. Вернадського і вул. Академіка Єфремова, на площі біля метро «Святошин» (виїзд на пр. Перемоги з вул. Святошинської), на примиканні вул. Старонаводницької і Лаврської до бул. Дружби Народів (пл. Героїв ВВВ), на правобережних підходах до Південного мосту зі з’їздами з вул. Саперно-Слобідської на Столичне шосе, на перетині Дніпровської набережної з пр. Соборності, на перетині пр. Перемоги з вул. Гетьмана (Шулявський шляхопровід).
Крім того, в цьому році планується будівництво під’їзної дороги від пр. Лобановського до аеропорту «Київ» (Жуляни), транспортних розв’язок на примиканні пр. Науки і Столичного шосе, а також на перетині вул. Сверстюка та бул. Верховної Ради і ділянки Кільцевої дороги (від вул. Маршала Рокоссовського до вул. Богатирської) з будівництвом транспортної розв’язки в різних рівнях.
Золота жила
Радник міністра інфраструктури Олександр Кава говорить, що дірки в дорогах – наслідок неякісного ремонту. «Багато підрядних організацій при ремонті порушують технологічні норми, в результаті чого в асфальті утворюються тріщини, в які затікає вода. А при настанні морозів вона перетворюється на лід, розширюється і вириває асфальт», – говорить Кава.
За його словами, відповідальність за виконану роботу несе підрядник, а за виконанням цієї гарантії має стежити КК «Київавтодор».
Джерело у відомстві розповіло «Вістям», що заробляють переважно на витратних матеріалах: «Наприклад, подушка піску робиться не 50, а 20 см завтовшки, на 10% тонше шар асфальтобетону, відповідно і щебеню менше. Таким чином, на кожному кілометрі дороги підрядні організації спільно з чиновниками «розпилюють» сотні тисяч бюджетних коштів». У кримінальних справах дороги вже згадуються. Прокуратура Києва відправила в суд обвинувачення стосовно голови КП ШЕУ «Магістраль». Його підозрюють в розкраданні 300 тис. грн з бюджету – він закуповував паливо за завищеними цінами.
Антон Дранник
За матеріалами:
Вісті
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас