Як прайс-агрегатори допомагають збільшити прибуток інтернет-магазину


Як прайс-агрегатори допомагають збільшити прибуток інтернет-магазину

Можливість запропонувати широкий асортимент товарів поряд з можливістю мінімізувати витрати на оренду приміщення, комунальні платежі, зарплату співробітників приваблює в сферу електронної комерції (e-commerce) дедалі більше підприємців. Однак, як свідчить статистика, щороку «виживають» і стають прибутковими менше ніж 5% новостворених інтернет-магазинів. Один із секретів успішних віртуальних торговельних майданчиків – збільшення конверсії трафіку (відсотка реальних продажів).

Залучення цільових відвідувачів через рекламу в Google.Adwords, Яндекс.Директ або розкручування груп в соцмережах вимагає чималих коштів і часу. Саме тому серед власників e-commerce дедалі більшою популярністю користується співпраця з прайс-агрегаторами. Їхня велика база пропозицій і зручний інтерфейс дозволяють відвідувачу (потенційному покупцеві) швидко знайти, порівняти за ціною товар у різних продавців і перейти на сайт обраного інтернет-магазину для здійснення покупки.

Переваги прайс-агрегаторів перед іншими способами збільшення конверсії

На сайти порівняння цін приходять відвідувачі, які замислюються про придбання товару або вже перебувають на кінцевому етапі вибору, тобто шукають, де купити вигідніше і на кращих умовах. Вони з великою імовірністю здійснюють покупки після переходу на сторінку з карткою товару. Таким чином, в трафіку з агрегаторів практично відсутні нецільові клієнти, на відміну від соцмереж.

Ще однією перевагою прайс-агрегаторів є прийнятні ціни на розміщення інформації. Це може бути плата за клік (перехід на сайт) або абонплата за розміщення певної кількості товарних позицій. Який би вид оплати не передбачав агрегатор, ціна буде меншою, ніж за рекламу в Google або Яндексі.

Серед переваг агрегаторів експерти також виділяють доступні технічні вимоги для завантаження прайсів. У більшості функціоналів інтернет-магазинів є модель для експорту прайс-листів в стандарті XML. Деякі агрегатори вимагають прайси в форматі YML від Яндекса, XLS або власному. Навіть якщо відсутній модуль експорту, його розробка зазвичай коштує недорого.

Таким чином, співпраця з сайтом порівняння цін дозволяє швидко отримувати «гарячі» переходи за невеликі гроші. При цьому не можна забувати, що ціни і асортимент повинні бути актуальними і конкурентоспроможними.

Як вибрати прайс-агрегатор

При виборі сайту порівняння цін для співпраці краще виходити з регіону роботи інтернет-магазину. Майданчикам, що доставляють товар в будь-яку область, підійдуть великі українські прайс-агрегатори price.ua, hotline.ua, vcene.ua e-katalog.com.ua та інші. А ось тим, хто вирішив обмежитися невеликою територією, варто пошукати агрегатори в своєму регіоні.

Які товари найчастіше шукають українці

За даними статистики великих українських прайс-агрегаторів, в інтернет-магазинах найчастіше шукають одяг і взуття, парфуми й аксесуари, товари для саду та будинку. Також незмінною популярністю користуються смартфони та інші гаджети.

У минулому році зафіксовано зростання інтересу до таких категорій, як інструменти, продукти харчування, книги та подарунки. За прогнозами фахівців, обсяг електронної комерції буде збільшуватися з кожним роком, тому вкладення коштів у виробництво, грамотну розкрутку інтернет-магазину є перспективним і прибутковим.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua