AirPods змогли зайняти лише 2% ринку
Аналітики NPD Group повідомили, що попит на навушники Apple AirPods, які з’явилися на ринку з двомісячною затримкою, є не настільки сильним, як раніше говорили в дослідницькій компанії Slice Intelligence.
За даними NPD, в грудні 2016 року частка AirPods на американському ринку бездротових навушників склала всього 2% в штуках і 3% в грошах.
Лідером залишилася продукція під маркою Beats, на частку якої припало 25% і 46% продажів відповідно.
NPD веде статистику на основі продажів в роздрібних і онлайн-магазинах, включаючи Amazon, тоді як аналіз Slice Intelligence будується на проведеному по електронній пошті опитуванні 4,2 млн. інтернет-покупців.
У Slice Intelligence повідомляли, що станом на 1 січня 2017 року AirPods зайняли 26% ринку бездротових навушників США проти 24,1% у Beats і 16,1% у Bose.
Аналітик NPD Бен Арнольд говорить, що дебют AirPods все одно виявився успішним з огляду на величину ринку бездротових навушників і те, що Apple пропонує лише одну модель.
За матеріалами: Коментарі
Поділитися новиною