1711
Як продавати китайцям "краще життя"
— Світ
Напис на товарі Made in China вже не дивує і не лякає вітчизняних споживачів. Товари китайського виробництва стали для нас звичними на полицях вітчизняних магазинів.
В нашому побуті китайський одяг і взуття, меблі, посуд, іграшки, техніка, навіть китайські автомобілі давно не є екзотикою. Ми навчилися самостійно замовляти товари з Китаю на китайських інтернет-майданчиках.
Китай виробляє так багато, що з успіхом забезпечує не тільки себе, але і весь світ. Саме тому існує думка, що в Китаї вже є все і наші виробники не зможуть запропонувати споживачам в КНР нічого нового.
Проте є певна категорія українських товарів, що значно перевершує за якістю та асортиментом продукцію, вироблену в Китаї — це здорові і натуральні продукти харчування.
Інтерес до натуральних імпортних продуктів в Китаї з кожним роком збільшується, а причиною всьому — кількість населення. У великих містах з’являються супермаркети, у яких від 50% до 100% продуктів імпортні.
Попит на них продовжує зростати, хоч ціна в 3-4 рази перевищує вартість аналогічних продуктів китайського виробництва. Товари в таких магазинах переважно європейські. У лідерах також США, Австралія, Нова Зеландія, Південна Корея.
Ситуацію на споживчому ринку Китаю і зростаючий попит на імпортні товари визначає середній клас, який швидко розвивається. Живучи в країні, яка є визнаним постачальником багатьох товарів в масштабах всього світу, китайці з середнім і високим рівнем доходів воліють купувати вироби та продукти харчування закордонного виробництва.
Краще виглядати, краще харчуватися і мати гарне здоров’я — ключові споживчі бажання китайців. Одним словом, китайці прагнуть до високої якості життя, яке було недоступне їм ще кілька років тому. У такому житті з’являються не тільки нові продукти, але і цілі продуктові категорії.
З розвитком соціального та економічного статусу жінок в країні, індустрія краси переживає бум: китайські дівчата відкривають для себе нові продукти, такі як засоби захисту від сонця, сироватки, а також переключаються на преміальні бренди, які пропонують продукти вищої якості, ніж місцеві.
Стрімко розвивається сегмент преміального морозива, яке асоціюється у китайських споживачів з вишуканістю і західним способом життя.
Приміром, Häagen-Dazs — бренд морозива, який в США можна купити в будь-якому супермаркеті, але для китайців він став символом шикарного життя. При виході на цей ринок Häagen-Dazs відкрив сотні власних бутиків по всій країні і підвищив вартість вдвічі порівняно з США.
Пивна марка Miller теж взяла курс на преміалізацію зі своїми брендами Snow і Crystal. Цікаво, що комунікації Snow Brave будуються навколо ідеї успіху в кар’єрі, що має величезну важливість у сучасному Китаї.
Китай стрімко змінюється і амбіційно. У веденні бізнесу в Китаї більше винятків, ніж правил, але ця країна відкриває найширші можливості.
Встигніть зловити китайську хвилю і пам’ятайте, що головне — це діяти.
Українському бізнесу в цьому океані споживачів теж може і повинно знайтися місце, якщо наші виробники будуть активними, а не стануть чекати і спостерігати, як інші країни і виробники завойовують ринок КНР.
В’ячеслав Лисенко
За матеріалами: УБР
Поділитися новиною
Також за темою
Через шатдаун американські військові можуть залишитися без зарплат
Де в Європі туристи провели найбільше ночей (інфографіка)
США та Китай досягли домовленості щодо продажу TikTok
Ryanair запускає нові маршрути із польського міста
Темпи зростання економіки Китаю сповільнилися до мінімуму за рік
Україна серед лідерів за дешевизною інтернету: які ще країни потрапили до ТОП-5
