2063
Київське метро пояснило проблеми з PayPass
— Фінтех і Картки
Пасажирам Київського метрополітену, у яких виникли проблеми при оплаті на турнікетах з PayPass, потрібно перевипустити банківську карту.
Про це йдеться в фейсбуці метро з посиланням на роз’яснення Приватбанку.
“Дійсно чіпи деяких видів карток не спрацьовують, і це стосується не тільки транзакцій в метро. Нижче – офіційне пояснення Приватбанку, як вирішити питання. Кращим буде перевипуск цього типу картки”, – цитує метрополітен пояснення Приватбанку.
Банк заявив, що проблеми при проведенні розрахунків виникли у карток з номерами, які починаються на 5457 0822.
Власники миттєвих карток можуть безкоштовно перевипустити картки в будь-якому відділенні. Якщо картка платна, потрібно залишити заявку по телефону 3700, перевипуск також буде здійснюватися за рахунок банку.
Нагадаємо, що з 2015 року на кожній станції Київського метрополітену є турнікети, на яких можна заплатити за проїзд за допомогою банківських карток з технологією безконтактних платежів PayPass від MasterCard. На інших турнікетах потрібно або докласти проїзний у вигляді пластикової картки, або кинути жетон.
Вартість разової поїздки в метро столиці України становить від 3,5 до 4 грн.
За матеріалами: lb.ua
Поділитися новиною
Також за темою
Ліміти на карткові перекази: чи будуть банки далі «закручувати гайки»
70 % підлітків та 42 % дорослих користуються ШІ в Україні — дослідження
Банки вводять нову комісію: скільки коштує розірвання відносин із клієнтом
Стартували серпневі виплати «Нацкешбеку»: українці отримають рекордні 509 млн грн
Плата за неактивність: що це за комісія і як банки її стягують
Samsung запустить власну кредитну картку — конкурента Apple Card
