Найбільший український газодобувач витратить 90 млн грн на ребрендинг і розширення АЗС


Найбільший український газодобувач витратить 90 млн грн на ребрендинг і розширення АЗС

У 2017 р. на розширення і ребрендинг роздрібної мережі АЗС компанії “Укргазвидобування” планується виділити близько 90 млн грн.

Про це повідомив комерційний директор “Укргазвидобування” Сергій Федоренко, пише Нафторинок.

Він розповів про поточне проведення рекламної кампанії на регіональному рівні. В цілях популяризації палива виробництва Шебелинського ГПЗ серед роздрібних операторів оптових трейдерів і кінцевого споживача компанія проводить рекламу в ефірі місцевих радіостанцій та на придорожніх бордах.

“У нас пройшли тендери на ребрединг АЗС, в грудні буде маркетингове дослідження за індексом впізнаваності АЗС і нашого палива, на основі якого й відбудеться брендинг палива”, – додав Федоренко.

Крім того, топ-меджер поділився подальшими планами компанії з розвитку мережі: “В основному дивимося у бік LPG. Враховуючи, що ми найбільший виробник скрапленого газу – 14-15 тис. т/міс., ми можемо собі дозволити розкинути сітку на районних дорогах у Харківській, Полтавській, Дніпропетровській областях. Під розширення і ребрендинг мережі планується виділити близько 90 млн грн”.

Раніше повідомлялося, що “Укргазвидобування” планує провести ребрендинг своєї мережі автозаправних станцій.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Рейтинг популярності матеріалу «Найбільший український газодобувач витратить 90 млн грн на ребрендинг і розширення АЗС» на Finance.ua - 3.1
В Контексті Finance.ua