Українська кобура для телефону на Kickstarter зібрала вп'ятеро більше, ніж очікувалося — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Українська кобура для телефону на Kickstarter зібрала вп'ятеро більше, ніж очікувалося

Технології&Авто
1258
Одеська команда AGE, вчора запустила вже четверту успішну кампанію на Kickstarter, яка зібрала необхідні 5 тисяч дол. за дві години.
Як повідомляється, після дебюту на краудфандінговій платформі з набором преміум-аксесуарів для чоловіків влітку 2015 року та виходу сукні-трансформера Omnia в цьому році, поточний проект став продовженням касової кампанії з кобурою для телефону Phonster. На підготовку до краудфандінгу останньої кобури для смартфона, яка кріпиться на ременях навколо торсу, у AGE пішло близько восьми місяців.
Основну частину часу зайняли розробки прототипів і фінального дизайну. Цикл виробництва і тестування повторювався п’ять разів, поки команда не реалізувала всі опції і ідеї фанатів минулого продукту.
“Нам вдалося побудувати чудові стосунки з бекерами минулого проекту, тому велика частина інновацій, введених нами в другій версії продукту, була узгоджена з ними і створена завдяки їхнім рекомендаціям. Завдяки такій стратегії із загальної кількості бекерів на даний момент 55% тих, хто вже робили замовлення”, – говорить Гера.
Незважаючи на те, що багато хто сприймає Kickstarter як майданчик для технологічних продуктів, в категорії Product Design, де виходять і продукти AGE, багато проектів, не пов’язаних з технологіями, “але обов’язково з креативом”.
Основні ринки для Phonster X: США, Канада, Австралія, Малайзія, Франція, Великобританія і Японія. Зацікавленість покупців саме з цих країн в проекті пояснюють тим, що вони приділяють увагу оптимізації життя, відкриті до інновацій, а їхня купівельна спроможність на порядок вище, ніж у жителів інших держав.
За матеріалами:
Економічна Правда
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас