Найбільший продовольчий рітейлер купує мережу супермаркетів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Найбільший продовольчий рітейлер купує мережу супермаркетів

Фондовий ринок
2823
Найбільший продовольчий ритейлер АТБ купує західноукраїнську мережу “Барвінок”. Рік тому мережа вже змінювала свого власника – тоді її придбав “Євротек”.
 
До кінця року найбільший продовольчий ритейлер АТБ завершить угоду з купівлі великої західноукраїнської мережі магазинів біля дому «Барвінок».
АТБ претендує на 17 з 27 магазинів мережі, мова йде про продаж не всього бізнесу, а тільки приміщень, обладнання та товарних залишків”, – повідомив інвестбанкір, що не захотів називати себе. Суму угоди він оцінює в 5-6 млн євро.
Прес-служба АТБ і партнер компанії Horizon Capital (співвласник компанії Євротек) Костянтин Магалецький від коментарів відмовилися. Отримати коментар співвласника компанії Євротек Михайла Весельського не вдалося: телефон бізнесмена не відповідав. Угода дозволить АТБ, якою володіють Геннадій Буткевич, Євген Єрмаков та Віктор Карачун, вийти на ринок Західної України.
Як повідомлялося раніше, за останні вісім років мережа «Барвінок» змінювала власників кілька разів. У 2008 році львівська компанія «Інтермаркет» екс-депутата Львівської міськради Романа Шлапака продала мережу з 17 магазинів польському інвестиційному фонду Abris Capital.
В кінці минулого року Abris Capital продав свій роздрібний актив компанії «Євротек» Михайла Весельського, який, за оцінками експертів, заплатив за нього не менше 10-12 млн євро. За інформацією дослідницької компанії GT Partners Ukraine, на кінець третього кварталу «Євротек» керував шістьма іншими продовольчими мережами різних форматів: «Барвінок» (27), «Фреш» (9), «Арсен» (9), «Квартал (26), «Союз» (13) і гуртівні у Львові (1 ). Частка компанії «Євротек» на ринку продовольчого рітейла на кінець 2015 року, за оцінками GT Partners Ukraine, склала 0,7%.
Представники АТБ раніше заявляли про намір розвиватися в західному регіоні країни, а восени рітейлер відкрив перші три свої магазини в Дрогобичі, Стрию та Львові. Угода дозволить АТБ посилити свої позиції. На кінець третього кварталу ритейлер керував мережею з 791 магазина, а його частка українського ринку продовольчого роздрібу в 2015 році досягла 9,8%. За підсумками 2015 року компанія показала 46,7 млрд грн виручки.
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас