В українських магазинах з'явилася "державна" гречка
Продажі гречки в кілограмових упаковках під торговою маркою державного “Аграрного фонду” стартували в торгових мережах України. Перша партія становить 20 тонн і її реалізація буде відбуватися за ринковими цінами, повідомили у Фонді.
“Просування гречки під торговою маркою” ПАТ “Аграрний фонд” буде відбуватися за тією ж схемою, що і вивід на роздрібний ринок борошна. Спочатку налагодимо співпрацю з найбільшими національними торговими мережами, потім – з регіональними”, – заявив голова правління держкомпанії Андрій Радченко.
За його словами, одним із завдань “Аграрного фонду” є стабілізація цін на ринку, тому компанія поставила мінімальну націнку на свій товар – близько 5%. На думку Радченка, така цінова політика “Аграрного фонду” певною мірою зможе утримувати ціну на всьому ринку гречки.
Найближчим часом ПАТ має намір налагодити роздрібні продажі вівсяних пластівців і сумішей пластівців під власною ТМ. Як повідомлялося, в грудні 2015 ПАТ “Аграрний фонд” вперше вийшов на роздрібний ринок борошна з власною ТМ.
За матеріалами: Сьогодні
Поділитися новиною