Через помилки Vodafone постраждали 10,4 тис. британських клієнтів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Через помилки Vodafone постраждали 10,4 тис. британських клієнтів

Фондовий ринок
1213
Мобільного оператора Vodafone оштрафували у Британії на 4,6 млн фунтів ($5,60 млн) за помилки з мобільними рахунками клієнтів, включаючи неоновлювання їхніх рахунків під час використання кредитних грошей для дзвінків.
Vodafone звинувачують в тому, що компанія недостатньо швидко реагувала на проблеми, які виникли через перехід на нову платіжну систему. Через помилки компанії постраждали 10 452 клієнти, які користуються послугами за передоплатою. Клієнтам завдали збитків на сукупну суму в 150 000 фунтів в період між 2013 і 2015 роком.
Vodafone заявила, що глибоко жалкує про несправності системи і відшкодувала збитки більшості клієнтів. Всі, крім 30 клієнтів, отримали по 14,35 фунтів на свої мобільні рахунки. Цих 30 клієнтів компанія не змогла ідентифікувати, а тому витратить 100 000 фунтів на благодійність, щоб переконатися, що вона не зможе використовувати ці гроші у своїх цілях.
За матеріалами:
reuters.com
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас