Всі на ринок: купівлі з мобільного не будуть популярні в святковий сезон


Всі на ринок: купівлі з мобільного не будуть популярні в святковий сезон

За даними дослідження NetElixir, витрати споживачів на мобільні покупки приблизно на 22% нижчі, ніж на онлайн-покупки за допомогою комп’ютера. Безсумнівно, мобільний шопінг набирає популярності. За результатами опитування, 30% всіх онлайн-покупок здійснюються через мобільні додатки. Втім, NetElixir прогнозує занижене зростання онлайн-продажів під час передноворічного сезону знижок, найжвавішого сезону для роздрібних продавців.

NetElixir стверджує, що річне зростання продажів мобільних складе лише 11%, в порівнянні з 13% у 2014 і 2015 роках і 10% в 2013. Однією з передумов такого прогнозу є Amazon Prime Day, який проводився в липні. Багато «ранніх пташок» скористалися вигідними пропозиціями Amazon і запаслися подарунками задовго до свят. До того ж, результати дослідження демонструють зміщення переваг покупців у бік «живих» покупок на ринках. Невпевненість з приводу результатів президентських виборів в США також впливає на модель покупок цього передсвяткового сезону.

Незважаючи на зниження кількості мобільних покупок, деякі ритейлери будуть у вигідному положенні в цей святковий сезон. В першу чергу, це Amazon. Частка цієї компанії в сезон святкових розпродажів збільшиться на 28% у цьому році (для порівняння — 26% у 2015 і 22% в 2014 році).

Хоча початок сезону знижок зазвичай припадає на Чорну П’ятницю, продавці почали бити на сполох вже влітку. Проведення Amazon Prime Day є лише одним прикладом того, як ритейлери «змушують» клієнтів робити покупки заздалегідь.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua