"Ощадбанк" запустив гарячу лінію для малого та середнього бізнесу — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

"Ощадбанк" запустив гарячу лінію для малого та середнього бізнесу

Фондовий ринок
649
В “Ощадбанку” розпочала роботу лінія підтримки клієнтів мікро-, малого та середнього бізнесу.
Її телефони: 0800 219 800 (безкоштовно по території України) та 044 363 01 03 (за тарифами оператора). Графік роботи – з понеділка по п’ятницю з 08:00 до 20:00.
Оператори надають інформацію з різноманітних питань: відкриття поточних рахунків, вибір тарифного пакета, оформлення корпоративних платіжних карток, підключення системи “клієнт-банк” тощо, повідомляє прес-служба “Ощадбанку”.
Якщо клієнт звертається в неробочий час, він може замовити послугу “зворотній зв’язок”, і консультант зателефонує йому з початком роботи лінії підтримки.
“Для нас важливо, щоб жодне звернення клієнта не залишилось без уваги, незалежно від того, коли клієнт нам зателефонував – вдень чи вночі. Питання, що стосуються обслуговування корпоративних карток, будуть прийняті в роботу в цілодобовому режимі нашим консультантом або в автоматичному режимі. В іншому випадку клієнту буде запропоновано залишити номер для зворотного дзвінка. Можливість бути на зв’язку з банком – це впевненість наших клієнтів”, – зазначила начальник Контакт-центру “Ощадбанку” Анна Старик.
Підтримка малого та середнього бізнесу є пріоритетною для фінустанови.
“Ми активно працюємо з сегментом мікро-, малого та середнього бізнесу, пропонуємо нові вигідні продукти, покращуємо умови обслуговування. Як результат – спостерігаємо збільшення кількості клієнтів цього напряму. Для якісного їх обслуговування було вирішено відкрити окрему телефонну лінію підтримки”, – зазначила директор департаменту мікро-, малого та середнього бізнесу “Ощадбанку” Інна Кравчук.
За матеріалами:
Укрінформ
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас