423
Світовий венчурний ринок: нова сфера китайської експансії
— Фондовий ринок
Китайський консорціум купив Media.net за $900 мільйонів
Участь китайського капіталу в світовій рекламній галузі стрімко зросла після придбання консорціумом Miteno за $900 мільйонів стартапу Media.net з офісами в Нью-Йорку і Дубаї. Media.net надає своїм клієнтам набір інструментів для створення, таргетування та оцінки рекламних кампаній.
Це одна з найбільших угод в історії ad-tech. Попередніми рекордсменами були Google, який купив AdMob за $750 мільйонів, і Twitter, який заплатив за AdMob $350 мільйонів. Крім того, ця угода є третім великим придбанням китайців в цій сфері за 2016 рік: у лютому стартап NativeX став частиною китайської рекламної мережі Mobvista ($24,5 мільйона), чотири місяці по тому оператор мобільної реклами Smaato став частиною шанхайської Spearhead Integrated Marketing Communication Group ( $148 мільйонів).
Операція вже закрита, вся сума буде повністю виплачена грошима. Перші $426 мільйонів мають бути виплачені відразу після підписання документів, ще $474 мільйони – через обумовлений час.
Угода не є «наймом-поглинанням», керівництво Miteno високо цінує професіоналізм чинного голови компанії Дівьянка Турахії (Divyank Turakhia). Він відомий своїм відчайдушним підходом до бізнесу. Свою першу справу він відкрив у віці 14 років і вже у 18 років зміг стати мільйонером.
Зірка NBA Кобі Брайант відкриває свій венчурний фонд
Американський баскетболіст Кобі Брайант (Kobe Bryant), чиє ім’я внесено до Зали слави NBA, спільно з інвестором Джеффом Стібелом (Jeff Stiebel) запустили венчурний фонд для технологічних компаній з капіталів в $100 мільйонів. Раніше партнери вже здійснили близько 15 «ангельських» інвестицій, тепер же їхня співпраця формалізована у вигляді компанії «Брайант Стібель», зареєстрованої в Лос-Анжелесі.
Фонд займається інвестиціями в технологічні, медійні та data-based компанії і буде працювати «найближчі кілька років». Брайант і Стібель планують інвестувати самостійно і «поки що не шукають сторонніх інвестицій».
Фонд Брайанта, хоч і є висококласним прикладом участі спортсмена в венчурній сфері, далеко не перший приклад. В фінансуванні або управлінні стартапами помічені Шакіл О’Ніл, Кармело Ентоні і Стеф Каррі з NBA.
Сервіс Pinterest купив стартап Instapaper
Компанія Pinterest повідомила про плани щодо купівлі команди, яка розробляє Instapaper. При цьому сам сервіс не буде закритий, команда буде працювати над двома проектами одночасно, оновлюючи Instapaper і ділячись своєю експертизою з Pinterest.
Логіка Pinterest ясна: сервіс акцентується на закладках, що дозволяють повертати користувачів і забезпечувати глибину перегляду – саме цим професійно займається Instapaper. Заради своїх пріоритетів компанія активно купує стартапи: в липні Pinterest купила команду, яка створює сервіси Highlights і Shorts. Судячи з усього, Pinterest збирається дозволити своїм придбанням продовжувати самостійну діяльність.
Instapaper є одним із сервісів для відкладеного читання, що вибудував діяльність навколо можливості зберегти інформацію, яка зацікавила користувача, і потім до неї без проблем повернутися. Свого часу додаток був дуже популярним в App Store, з часом у нього з’явилися досить потужні конкуренти на зразок Pocket, проте Instapaper змогла утримати високе положення в рейтингах.
Apple купила медичний стартап Gliimpse
Згідно з інформацією видання Fast Company, корпорація Apple придбала стартап медичних даних Gliimpse – це компанія, яка збирає і об’єднує розрізнені дані персональної медичної інформації.
ЗМІ стверджують, що угода відбулася раніше в поточному році, проте офіційної інформації з боку Gliimpse немає. Apple відмоглася стандартним формулюванням: «Apple час від часу купує менші технологічні компанії, проте ми загалом не обговорюємо наші цілі або плани».
Gliimpse була заснована в 2013 році підприємцем Анілом Сеті(Anil Sethi), який в 80-х роках працював системним інженером в Apple. Раніше, в 2001 році, він продав компанію Sequoia Software компанії Citrix Systems за більш ніж $180 мільйонів. До створення стартапу Gliimpse Сеті заснував кілька подібних стартапів, включаючи Xlipstream і Pinch Bio.
Суть діяльності Gliimpse полягає в наступному: користувачі можуть викладати свою медичну інформацію в єдиний віртуальний простір, що дозволяє додавати документи і зображення у власний профіль. З цього простору користувачі можуть ділитися своїми даними з тими, з ким хочуть.
З поширеної інформації неясно, що станеться з командою Gliimpse після злиття. Найбільш імовірною вважається інтеграція в продуктову лінійку Apple, яка протягом останніх кількох років працює над програмним забезпеченням для медицини.
Microsoft купує стартап-планувальник для доповнення Office 365
Корпорація Microsoft оголосила про придбання компанії Genee, що дозволяє вести розклад на підставі технологій штучного інтелекту. У своєму повідомленні Microsoft заявила, що придбання буде інтегровано в хмарний набір інструментів для підвищення продуктивності Office 365. Умови угоди не розголошуються.
Genee вийшла в публічне тестування рік тому, запропонувавши своїм користувачам інструмент, інтегрований з календарними додатками і сервісами електронної пошти, що дозволяє організовувати зустрічі.
За матеріалами: Hubs
Поділитися новиною