Угода Diebold і Wincor не змінить ринок - Вольфганг Кнайльманн про злиття компаній — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Угода Diebold і Wincor не змінить ринок - Вольфганг Кнайльманн про злиття компаній

Фінтех і Картки
294
Минулого місяця на глобальному ринку банкоматів відбулася велика угода.
В результаті злиття Diebold і Wincor Nixdorf з’явилася нова компанія, яка за кількістю встановлених АТМ стала світовим лідером. Журналісти вирішили з’ясувати, як відреагував на угоду головний конкурент Diebold – компанія NCR. Вoльфганг Kнайльманн, віце-президент NCR з продажу в Європі, розповів, як компанія планує конкурувати з Diebold Nixdorf і поділився своїм баченням банкоматів майбутнього.
“Операція закривається в період, коли наш ринок зазнає значних змін. Зміни ці пов’язані в першу чергу із зростанням популярності цифрових і мобільних технологій як в торгівлі, так і в сфері банківських послуг. Фінансові інститути зараз перебувають в пошуку постачальників технологічних рішень, які допомагають прискорити інтеграцію фізичного і цифрового каналів для банкінгу та модернізувати їхню інфраструктуру для проведення платежів і переказу грошей”, – повідомив віце-президент NCR.
Взагалі, ми не очікуємо значних змін. Ще десять років тому ми передбачали, що наступ цифрової ери призведе до революційних змін у фінансовій сфері і ритейлі. Тоді ми переосмислили свій бізнес і на сьогоднішній день побудували компанію, яка краще за інших підготовлена до того, щоб допомагати клієнтам взаємодіяти зі споживачами у всіх каналах: у офісах і точках продажів, через інтернет і за допомогою мобільних пристроїв.
NCR перебуває в унікальному становищі з погляду можливості розвитку інновацій, необхідних для просування омніканальной інтеграції і трансформації. У 2015 році оборот компанії становив $6,4 млрд, і за цим показником NCR на $1 млрд обганяє конкурента. До того ж наша лінійка SelfServ залишається найбільшою за кількістю встановлених банкоматів в світі.
“Сьогодні ми пропонуємо такі інноваційні рішення, які в інших компаніях споживачі просто не можуть отримати. Це і віртуальна банкоматна платформа, і хмарні банкомати та авторизація платежів, і боротьба з шахрайством. Завдяки значним інвестиціям в дослідження і розробки та стратегічним покупкам NCR вдалося перетворити свій підрозділ фінансових послуг (Financial Services) з виробника банкоматів на, можливо, найважливішого в світі постачальника технологій для надання банківських послуг як при фізичному, так і при віддаленому обслуговуванні клієнтів”, – розповів Вoльфганг Kнайльманн.
За останні п’ять років NCR придбала цілу серію активів, які дозволили зміцнити наше лідерство в області ПЗ. Стратегічні покупки дозволили розширити наші ресурси і сформувати портфоліо фінансових послуг. Це відноситься, наприклад, до нашого продукту CxBanking, який допомагає банкам збільшувати виручку, знижувати витрати, управляти ризиками і створювати ідеальні умови для споживачів.
Банкомати сьогодні дійсно здатні запропонувати споживачам набагато більше, ніж просто можливість зняти гроші з рахунку. Вони можуть використовуватися для внесення на рахунок грошей або чеків, конвертації коштів в різні валюти, переказу грошей на інші рахунки, оплати рахунків або поповнення рахунку мобільного телефону.
Сучасні банкомати дозволяють встановити зв’язок між апаратом і мобільним телефоном клієнта для зняття готівки через мобільний додаток, отримати гроші в них також можна за допомогою безконтактних карт, і немає жодних сумнівів, що в майбутньому їхні можливості будуть тільки розширюватися. По суті це доводить, що ми рухаємося до омніканальному світу, оскільки споживачі хочуть, щоб банківське обслуговування було комплексним, індивідуалізованим і безпечним.
Майбутнє банкоматів, як і всієї нашої галузі в цілому, за розумними технологіями, глибоким розумінням клієнта, споживчого середовища і програмного забезпечення. Технології повинні поєднати фізичний і цифровий світ, щоб споживач міг зручно і комфортно здійснити необхідні йому транзакцію в будь-який час, в будь-якому місці і будь-яким доступним способом. NCR вже сьогодні пропонує рішення для майбутнього, в якому безкасові обслуговування, віртуальні гаманці і можливість обходитися без готівки будуть нормою. Але зрештою банкомати будуть тільки одним з елементів комплексного рішення, що підтримує унікальну бізнес-стратегію фінансового інституту, який дозволяє з успіхом реалізувати його конкурентні переваги.
За матеріалами:
PaySpace Magazine
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас