На всі види транспорту - один квиток, - Мінінфраструктури — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

На всі види транспорту - один квиток, - Мінінфраструктури

Особисті фінанси
2084
У Мінінфраструктури активно працюють над національною стратегією розвитку транспорту – на днях голова міністерства Володимир Омелян розповів про черговий напрямок реформи, в рамках якої планується об’єднати всі види транспорту за допомогою геолокації.
Стратегію, розраховану до 2030 року, повністю в міністерстві оприлюднять до кінця року. Сьогодні ж, за словами Омеляна, йде завершення першої фази підготовки, яку підтримує Євросоюз. Головний напрямок – збільшити ефективність управління транспортом. Для цього в сектор хочуть залучити «приватників», які потенційно можуть зайнятися і метро, і залізничними перевезеннями, і іншим транспортом. При цьому контроль якості і управління залишиться за державою. На думку голови ради Всеукраїнського центру реформ транспортної інфраструктури Володимира Наумова, в цьому випадку не можна допустити на ринок іноземні компанії без юридичної реєстрації в Україні.
“Через це сильно постраждає, наприклад, економіка “Укрзалізниці” і країни – вони будуть платити податки там, де зареєстровані. А ось для споживачів на перших етапах зростання цін не буде – зараз дуже велика конкуренція серед тих, хто хоче зайти на цей ринок”, – зазначив він, проте додав, що зростання цін на 10-15% може відбутися на наступних етапах.
ОДИН БІЛЕТ. Міністр називає і другий головний напрямок стратегії – об’єднати всі види транспорту в один. “Це все поки на рівні концепцій, але ми хочемо зв’язати один вид транспорту з іншим – щоб, наприклад, перед аеропортами були автобусні хаби. Нам потрібні правильні сполучення між різними видами транспорту, щоб поєднувалися рейси поїздів один з одним і людина могла доїхати з півночі країни на південь, минаючи Київ. в майбутньому можна говорити і про введення чогось на кшталт єдиного квитка на всі види транспорту”, – пояснили нам в МІУ. Нагадаємо, в Києві з 1 серпня запрацював так званий єдиний квиток, який підходить як для міських електричок, так і для деяких маршрутів трамвая і автобуса.
Наступним важливим нововведенням може стати зміна системи фінансування. У міністерстві планують впровадити принцип “платить користувач”. Мається на увазі, що гроші, які пасажири залишили в тому чи іншому транспорті, підуть на розвиток саме цього транспорту, а не йтимуть в загальну касу і потім вже розподілятися.
За матеріалами:
Сьогодні
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас