У чому полягає соціальна місія банкіра — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

У чому полягає соціальна місія банкіра

Кредит&Депозит
454
Україна поступово приєднується до банківського пенсійного обслуговування: вже понад два мільйони пенсіонерів отримують свої гроші у банках. Безсумнівно, це ще одне підтвердження зростання довіри населення до банківської системи. І свідчення того, що пенсійна реформа в країні набирає обертів. «Ми переконували і переконуватимемо людей у тому, щоб вони отримували пенсію через банківські установи, — сказав днями голова Пенсійного фонду України Борис Зайчук. — У 1998 році було видано указ Президента про обслуговування коштів Пенсійного фонду. У тому числі одним із рішень була виплата пенсій через банківські установи. Пенсіонер має право вибору: отримувати пенсію через поштові відділення або через банки. Було встановлено порядок відбору банків, що обслуговують пенсіонерів. Якщо до моменту виходу указу банки обслуговували 680 тисяч пенсіонерів, то на сьогоднішній день це 2,196 млн. осіб. Відразу виникає запитання: для чого це було зроблено, що це дало, які сталися зміни? Люди ще налякані втратою вкладів, які залишилися в Ощадбанку СРСР. Чи не буде повторення? Ні, це не повториться, оскільки сьогодні ми пішли шляхом відбору банків і, згідно з рішенням тендерної комісії, це право мають 64 банки... Економія для Пенсійного фонду, безумовно, велика, бо ми не платимо 1% Укрпошті за доставку пенсій. У різних банках є різні форми обслуговування. Світовий досвід показує, що більшість пенсійних виплат проходить через банки. Нас радує те, що темпи залучення пенсіонерів ПриватБанком до обслуговування зростають, сьогодні це один із кращих банків, які працюють із пенсіонерами, — цього року темпи залучення пенсіонерів становлять понад 43%».
Крім того, Фонд задоволений співпрацею з комерційними банками ще й тому, що якість виплат є високою. Банки пропонують пенсіонерам низку цікавих програм і послуг, що дозволяють отримувати додаткові доходи.
Досить успішно освоює цей сектор банківських послуг ПриватБанк — банк із репутацією і великим досвідом роботи з фізичними особами. Нині він обслуговує 1,2 млн. рахунків одержувачів соціальних виплат. Щомісяця у банку відкривають близько 25 тис. пенсійних рахунків.
Цього тижня в Києві ПриватБанк вітав власника 500-тисячного пенсійного рахунку, а також найактивніших пенсіонерів-клієнтів київської філії банку. Дещо несподівано на цій зустрічі прозвучало запитання: які гарантії того, що наші гроші, покладені до банку, за будь-яких обставин збережуться? Відповідаючи на нього, голова правління ПриватБанку Олександр Дубілет насамперед відзначив великий досвід роботи банку з клієнтами-фізичними особами і досить серйозний запас міцності, який дозволив банку подолати наслідки фінансової кризи в Україні в 1998 році. Сьогодні ПриватБанк — один із банків України, які найдинамічніше розвиваються, він постійно займає лідируючі позиції у банківському рейтингу країни. За обсягами залучених коштів фізичних осіб (3 586 млн. грн.) банк упевнено лідирує серед українських банків. «Ми давно працюємо на ринку, і люди знають, що ми ніколи нікого не підводили», — зазначив О. Дубілет.
У рамках програми обслуговування пенсійних рахунків банк пропонує пенсіонерам відкриття поточного пенсійного рахунку або безкоштовне оформлення пенсійної пластикової картки. Додатковий дохід у вигляді відсотків можна отримувати щомісяця або відкладати його на пенсійний рахунок. Маючи пластикову картку, пенсіонер може отримати пенсію в будь-який час доби у будь-якому місті країни. Крім того, за її допомоги він може оплачувати товари і послуги в продуктових і промтоварних магазинах, аптеках та інших підприємствах торгівлі та сфери послуг, отримуючи знижки.
Ювілейним, 500-тисячним клієнтом пенсійної програми банку став 70-рiчний киянин Станіслав Полянський. Разом із дипломом йому вручили сертифікат на відкриття депозитного вкладу «Пенсійний» на суму 5 тис. грн. Аналогічні сертифікати на 500 грн. отримали п’ятеро клієнтів київської філії ПриватБанку. Новий депозитний вклад «Пенсійний», який оформлятимуть із 15 вересня, пропонує пільгові умови для пенсіонерів. Ним можуть скористатися всі клієнти, які отримують пенсію через поточні рахунки або пластикові картки банку. «Новий вклад — це можливість для клієнта забезпечити реальну і чималу надбавку до пенсії. Це наше бачення соціальної місії банку», — вважає О. Дубілет. Термін дії вкладу становить від одного до двох років. Відсотки нараховують щомісяця, відсоткова ставка з внеску становить від 15,5% до 16,5% річних, що на 2,5% вище порівняно зі стандартними депозитними програмами банку.
Свої плани на майбутнє ПриватБанк пов’язує із підвищенням якості роботи з пенсіонерами. «Ми повинні навчити пенсіонерів користуватися пластиковою карткою — це зручно й ефективно. Адже клієнт може отримати пенсію вже у день покладення її на рахунок», — сказав О. Дубілет. Орієнтований на впровадження на українському ринку принципово нових, передових банківських послуг, банк має намір надавати клієнтам нові можливості управління своїми фінансами. Якщо заглядати у віддаленішу перспективу, то банк готовий перейти на обслуговування недержавних пенсійних фондів, проте, на думку О. Дубілета, по-справжньому НПФ почнуть працювати не раніше, ніж через 2—3 роки.
Петро ІЖИК
За матеріалами:
День
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас