Медійна реклама в Уанеті: підсумки першого півріччя 2016


Медійна реклама в Уанеті: підсумки першого півріччя 2016

У першій половині 2016 року медійна інтернет-реклама продовжила своє швидке зростання, що почалося після відновлення рекламної активності влітку минулого року.

Як показують підсумки перших шести місяців, приріст відбувається абсолютно за всіма показниками: кількістю активних рекламодавців, кількістю рекламних кампаній і обсягами бюджетів.

Порівняно з першим півріччям 2015 сумарні бюджетів на медійну рекламу збільшилися на 133%, кількість розрекламованих брендів на 29%, а рекламних кампаній – на 60%.

Експерти сейлз-хаусу Admixer підготували традиційний аналітичний звіт про те, як і за рахунок чого зростала медійна реклама в українському інтернеті у першому півріччі 2016.

Найактивнішими рекламодавцями в першому півріччі 2016 стали бренди з категорій Продукти, Алкоголь і Ритейл. Ці галузі не тільки зберегли свої місця в рейтингу порівняно з першою половиною 2015, але і збільшили частки в загальному рекламному пирозі.

Алкогольні бренди нарощують свою присутність в Інтернеті друге півріччя поспіль, за рахунок діючих обмежень на ТБ для реклами алкоголю. Продукти та Напої опинилися серед лідерів за кількістю нових брендів, які прийшли в Інтернет в цьому році. А Ритейл/e-commerce почав активну боротьбу за частки на ринку, істотно збільшивши витрати на медійну рекламу.

У впевнені лідери підтяглася і категорія Гігієни та Побутової Хімії. Ця четвірка ТОП-категорій багато в чому забезпечила зростання медійних інтернет-бюджетів в першому півріччі 2016.

Порівняно з минулим роком, у рейтингу галузей свої позиції втратили лише дві категорії – Телеком і Фінанси. Мобільні оператори були дуже активні в першій половині 2015 року, що пов’язано з виведенням на ринок 3G і проведенням ребрендингів. В цьому році рекламні бюджети Телекому продовжили зростання, але набагато меншими темпами, ніж у середньому по ринку. Банківський і фінансовий сектори, як і раніше, перебувають у кризі, що істотно позначається на активності рекламодавців з даного сегмента.

Зростання бюджетів порівняно з минулим роком відбулося у всіх категоріях, крім Фінансів. При цьому, в більшості галузей витрати на медійну інтернет-рекламу збільшилися за рік більш ніж у два рази.

Одна з ключових тенденцій минулого року: перехід в Інтернет значної кількості рекламодавців, які раніше не використовували онлайн-рекламу.

Причиною цього стала обмеженість рекламних бюджетів, які в умовах зниження платоспроможності населення необхідно було витратити з максимальною ефективністю і контрольованою віддачею.

У 2016 році приплив брендів у медійну інтернет-рекламу продовжився, проте причина інша: питання виживання під час кризи залишилися позаду, і боротьба за частки ринків відновилася. Бренди активно повертають позиції в умах і гаманцях покупців, що досить важко зробити без Інтернету, в який повністю перебралася вся активна і платоспроможна аудиторія.

В результаті, перше півріччя було відзначено значним припливом нових рекламодавців і тих із них, що відновили свою активність після перерви, а збільшення кількості активних брендів порівняно з першою половиною 2015 склало 29%.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування