413
Для телефонного банкінгу використають голосову біометрію
— Фінтех і Картки
Британський банк Barclays вирішив скасувати паролі для користування послугами телефонного банкінгу та замінив їх технологією голосового біометрії. Надалі клієнти будуть ідентифіковані, щойно почнуть говорити. Раніше для підтвердження особи клієнтам-додзвонювачам Barclays доводилося називати свої паролі або 16-значні номери дебетових карт.
Нова система буде записувати голоси клієнтів і зберігати їх у своїй базі. А технологія голосової біометрії Nuance FreeSpeech буде порівнювати збережені зразки з голосами клієнтів, які звернулися в банк по телефону.
Barclays почав використовувати систему Nuance ще 2013 року в блоці управління статками. Клієнти виявилися дуже задоволені нововведенням: 93% з них оцінили технологію на 9 з 10 балів за швидкість, легкість і безпеку використання.
У наступні місяці банк вирішив надати можливість користування системою всім своїм клієнтам. Однак, за бажанням, клієнти можуть і відмовитися від такого способу підтвердження особи.
За матеріалами: PaySpace Magazine
Поділитися новиною