"Терра Фуд" в І півріччі збільшив на 30% продаж фасованого сиру і сирного продукту — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

"Терра Фуд" в І півріччі збільшив на 30% продаж фасованого сиру і сирного продукту

Аграрний ринок
284
Продаж сиру і сирного продукту одним з найбільших українських виробничо-торгових холдингів “Терра Фуд” за січень – червень 2016 року зріс на 30% порівняно з аналогічним періодом 2015 року.
Відповідно до прес-релізу компанії, таке зростання зумовлено зміцненням позицій ключових брендів на ринку і активним розвитком дистрибуції.
За січень – травень 2016 року компанія виробила близько 8,5 тис. т сиру і сирного продукту, акцент при цьому робила на просуванні сиру.
Зараз “Терра Фуд” виробляє сир під ТМ “Ферма” і “Вапнярка”, а сирний продукт – під ТМ “Тульчинка” та іншими регіональними марками.
“Коли 2013 року ми тільки запускали фасований сир під ТМ “Ферма”, наша сумарна частка в сегменті була менше 1%. Сьогодні частка “Терра Фуд” у фасованому сирі – близько 18%”, – цитується в повідомленні директор з маркетингу Ірина Животова.
За її словами, “Терра Фуд” виробляє сир на трьох власних майданчиках: “Крижопільський сирзавод”, “Вапнярський сирзавод”, “Тульчинський маслосирзавод”.
ГК “Терра Фуд”, заснована в 1999 році, є одним з найбільших в Україні виробничо-торгових холдингів, який включає три напрямки бізнесу – молочний, м’ясний і агропромисловий. Виробничі потужності компанії включають 19 заводів.
Виробничі потужності молокопереробних підприємств холдингу становлять 54 тис. т сиру, 113,6 тис. т вершкового та вершково-рослинного масла, а також 120 тис. т продукції з незбираного молока в рік. Компанія реалізує молочну продукцію під ТМ Premialle, “Біла лінія”, “Тульчинка”, “Ферма”.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас