1528
Німецькі креативники створили найдурнішу кампанію для Nivea
— Рекламний ринок
Коментуючи роботи Titanium та Integrated Lions, голова журі сер Джон Хегарті почав не з переможців, а назвав шокуючою роботу Nivea, висловивши здивування, як вона взагалі потрапила на фестиваль.
Щоб захистити дітей від активного сонця і змусити їх нанести захисний засіб, креативники придумали чайку-робота, яка літає над пляжем і «випорожнюються» кремом. «Це найдурніша робота, яку я бачив у житті», зазначив у висновку Хегарті.
Чайка є плодом Jung von Matt/Elbe, Німеччина, які визнали, що «PR-відділ клієнта не хотів піарити її, тому агентство не просуває кейс». Раніше Nivea успішно реалізувала інші пляжні кампанії, зокрема браслети, що дозволяють стежити за дитиною на пляжі, та рекламу в журналі, яка заряджає телефони.
За матеріалами:
Поділитися новиною
Також за темою
Найкраща рекламна кампанія серед банків за версією FinAwards-2023
Як створити креативну рекламу в сучасних реаліях: рекомендації експерта
На FinAwards-2021 нагородили найкращу рекламу фінсектору (відео)
Скільки зароблятимуть медики в Україні: оклади перерахують в два етапи
Маркетингова стратегія після карантину: підхід MEGOGO
Уряд скасував обмеження щодо зарплат керівництву УЗ, "Борисполя" і Адміністрації морпортів