Обсяг e-commerce в Азії виріс на 113% — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Обсяг e-commerce в Азії виріс на 113%

Світ
135
Згідно з даними Euromonitor, у 2014-2015 рр. обсяг роздрібного продажу через мобільні телефони в країнах Азіатсько-Тихоокеанського регіону виріс на 113% і досяг 200 млрд доларів.
У 2015 році загальний обсяг продажу 500 провідних рітейлерів у регіоні склав 964 млрд доларів. 33% – за рахунок китайських компаній, згідно з рейтингом Retail Asia Top 500.
Експерти прогнозують, що інноваторами у сфері електронної комерції будуть саме країни Азіатсько-Тихоокеанського регіону.
Рейтинг Retail Asia Top 500, базований на даних Euromonitor International, оцінював провідні економіки регіону за такими критеріями, як загальний обсяг продажу, кількість аутлетів, територіальне охоплення ринків і обсяг продажу на квадратний метр.
П’ять провідних рітейлерів Азіатсько-Тихоокеанського регіону в 2015 році:
1. 7-Eleven (Японія)
2. AEON, Daiei (Японія)
3. Woolworths, Thomas Dux (Австралія)
4. Coles, Bi-Lo (Австралія)
5. CR Sugo, CR Vanguard Hypermarket, Tesco Legoun (Китай)
За матеріалами:
PaySpace Magazine
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас