413
WhatsApp використовуватимуть для платежів
— Фінтех і Картки
Голландський банк ABN Amro буде використовувати популярний сервіс обміну текстовими повідомленнями WhatsApp як канал для платіжних запитів, щоб забезпечити прямий зв’язок між платіжними мобільними додатками і списками контактів WhatsApp.
Новий додаток від ABN Amro Tikkie дає можливість користувачу вибрати людину зі свого списку контактів WhatsApp і надіслати їй запит на платіж. Боржник зможе перевести гроші через сервіс онлайн-платежів iDeal, і кошти будуть автоматично зараховані на рахунок клієнта.
ABN Amro активно розвиває сферу надання фінансвих послуг через нове покоління сервісів обміну текстовими повідомленнями. У лютому банк почав використовувати додаток для обміну повідомленнями, фото і відео Snapchat для комунікації з клієнтами.
За матеріалами: PaySpace Magazine
Поділитися новиною
Також за темою
Як швидко заблокувати картку: 4 прості способи
Alliance bank очолив рейтинг за приростом активних карток у I півріччі 2025 року
Банки зобов’язали надавати правдиву інформацію про умови участі у програмах кешбеку
Sense Bank одним з перших в Україні запровадив керування картками в Click to Pay просто з мобільного застосунку
Ощадбанк дозволив бізнесу підписувати документи через «Дію»
«Національний кешбек»: скільки коштів українці отримали у липні