Хакери створюють фіктивні колл-центри, щоб дістатися до даних клієнтів банків — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Хакери створюють фіктивні колл-центри, щоб дістатися до даних клієнтів банків

Кримінал
621
Група хакерів набрала реальних співробітників нібито в колл-центр австрійського Erste Bank, детально навчила їх продуктам цього банку і попередила, що розіслала клієнтам листи з новою пропозицією щодо рефінансування іпотеки, щоб ті підготувалися до напливу дзвінків.
На початку розмови співробітників просили підтвердити номер рахунку і пароль до інтернет-банкінгу клієнтів. При цьому весь персонал вірив, що працює на Erste Bank, якому вдалося вчасно виявити аферу і уникнути шкоди своїм клієнтам.
Про це розповів глава кібербезпеки банку Роланд Суппер в інтерв’ю чеському виданню Hospodářské Noviny.
Однак далеко не всі подібні схеми закінчуються так вдало, підкреслив фахівець. Так, хакерам часто навіть не потрібно зламувати банківські бази даних, щоб дізнатися інформацію про людину – досить Google і Facebook. Звідти можна дізнатися імена колег людини і надіслати йому електронного листа з нібито їх пошти.
Причому на таку вудку потрапляють і досвідчені банківські працівники, для чого в деяких банках є служба «соціального хакинга», яка симулює подібні спроби з метою попередити людей.
При цьому, зазначають фахівці, люди схильні недооцінювати серйозність такої загрози, поки не зіткнуться з нею безпосередньо.
За матеріалами:
banks.eu
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас