Зростання використання коштів блокування онлайн-реклами ставить під загрозу доходи інтернет-компаній


Зростання використання коштів блокування онлайн-реклами ставить під загрозу доходи інтернет-компаній

Багато з великих світових інтернет-компаній, в тому числі Google і Facebook, в значній мірі залежать від рекламних доходів, проте така бізнес-модель наражається на ризик у зв’язку з ростом числа користувачів, які блокують рекламу при вході в інтернет з мобільних пристроїв.

Згідно з дослідженням PageFair, стартапу, який допомагає компаніям відшкодувати частину втраченої рекламної виручки, а також компанії Priori Data, що відстежує додатки для смартфонів, кожен п’ятий користувач смартфона, тобто близько 420 млн осіб по всьому світу, блокують показ реклами при перегляді веб-сторінок на своєму пристрої.

Прихильники використання програмного забезпечення, що блокує онлайн-рекламу, відзначають, що воно дозволяє людям отримати швидкий доступ до контенту без необхідності перегляду дратівливою реклами. Противники використання такого ПЗ вважають, що блокування реклами порушує Автоматичне виведення договір, на який погоджуються користувачі, переглядаючи онлайн-матеріали, більшість яких оплачується за рахунок доходів від реклами.

ПЗ, що блокує мобільну рекламу, активно використовується в країнах emerging markets і набагато слабше в розвинених країнах, свідчить дослідження.

Вже близько 36% користувачів смартфонів в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні використовують на своїх пристроях браузери, які блокують онлайн-рекламу. В Індії та Індонезії число таких користувачів становить близько двох третин, відзначається в дослідженні.

Близько 200 млн осіб використовують ПЗ, що блокує рекламу, на настільних ПК, відзначають в PageFair.

Згідно з дослідженням, в США лише близько 4,3 млн осіб, або 2,2% користувачів смартфонів, використовує ПЗ або якісь сервіси для блокування онлайн-реклами. Для порівняння: в Китаї близько 159 млн чоловік має на своїх смартфонах ПО, що блокує показ реклами.

Блокування мобільної реклами коштує глобальним компаніям мільярдиів доларів втраченої виручки щорічно, наголошується в дослідженні.

На думку експертів, незабаром використання цієї практики на Заході стане активнішим.

Так, британський оператор зв’язку Three UK в червні має намір протестувати в своїй мережі послугу, що дозволяє користувачам смартфонів відмовитися від перегляду реклами при вході в інтернет. Подібну послугу вже пропонує оператор зв’язку Digicel, що працює, головним чином, на Карибських островах.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування