Кур'єрам вигідніше використовувати машини з ГБО ніж електромобілі — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Кур'єрам вигідніше використовувати машини з ГБО ніж електромобілі

Технології&Авто
1325
Київська компанія Royal Service розповіла про вартість експлуатації електромобілів в кур’єрських цілях.
Компанія 14 років займається доставкою їжі з ресторанів. У листопаді 2014 року, в якості своєрідного експерименту, компанія додала до свого автопарку електромобіль Nissan Leaf, повідомляє eco town.
“В процесі пошуку самого економного, зручного та швидкого транспорту для доставки їжі в столиці, я перепробував кілька варіантів. Спочатку їздили на Daewoo Matiz і мопедах, але такий транспорт підходить для доставки піци, а не їжі з елітних ресторанів. Зараз наш автопарк складається з 10 автомобілів – це Hyundai Getz і Hyundai Accent. В кінці 2014 роки я вирішив купити електромобіль і думав з часом замінити весь автопарк електромобілями “, – розповів Максим Линник, директор компанії Royal Service.
Однак в Україні не знайшли гарного варіанта, тому довелося привезти старий Nissan Leaf з США. Тоді пробіг автомобіля був 35 тис. Км.
“За півтора року використання електромобіля в Києві, він наїздив 75 тис. км, а ємність його акумулятора впала до 75%. Найближчим часом акумулятор треба буде міняти, тому що повноцінно користуватися електрокаром можна якщо ємність його батарей не менше 70%. Акумулятор варто приблизно 125 тисяч гривень “, – говорить Максим Линник.
За його словами, для доставки вигідніше користуватися звичайними автомобілями на зрідженому газі. Якщо їздити на бензині, то на 100 тис. км потрібно 10 тис. літрів палива. При середній ціні бензину 20 грн. за літр, вартість 1 км становить 2 гривні.
“Щоб проїхати 100 тис. км електромобілем треба витратити 125 тисяч гривень (ціна нового акумулятора), тому вартість 1 км. становить 1,25 гривень. Якщо ж їздити на газу, то 100 тис. Км обійдеться в 80 тис. гривень (на таке відстань треба 10 тис. літрів, при середній ціні газу 8 грн. за літр). Тому проїхати 1 км на газу коштуватиме всього 80 копійок “, – додав Линник.
У двигунах внутрішнього згоряння на кожні 15 тис. км. пробігу потрібно робити заміну масла (в середньому 7 разів на 100 тис. км). Одна заміна коштує приблизно 500 гривень, тобто 3,5 тисячі на 100 тисяч км (ці кошти ми додаємо до вартості експлуатації авто на бензині або скрапленому газі).
Крім цього, Максим Линник не вираховував вартості електроенергії, яка витрачається на 100 тис км проїзду електромобіля, адже хтось заправляється безкоштовно, а хтось вдома, за своїм тарифом.
За матеріалами:
Газета по-Українськи
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас