2454
4 секунди та 3 етапи: алгоритм продажів Вовка з Волл-стріт
«Хрещений батько» відомої вправи «Продай мені ручку» проведе тренінг-інтенсив у Києві.
«Всі продажі однакові», — у цьому впевнений Джордан Белфорт, прототип головного героя фільму Мартіна Скорсезе «Вовк з Волл-стріт» та автор відомої на весь світ Прямолінійної системи продажів.
Одній з його улюблених вправ – техніці «Продай мені ручку» — у фільмі присвячено окремий епізод. Там за допомогою цього методу Белфорт у виконанні Лео ДіКапріо тренує перших брокерів своєї фірми Stratton Oakmont – тієї самої фірми, що швидко розрослася з 12 до понад тисячі осіб, і буквально «розірвала» Волл-стріт.
За Белфортом, у продавця є 4 секунди: за цей час йому, в першу чергу, треба встигнути продати себе – завоювати увагу та довіру клієнта, — а все інше вже справа техніки. Зокрема, техніки трьох етапів продажу. Її алгоритм простий:
1. Задати питання
2. Вислухати відповідь
3. Зробити пропозицію та назвати ціну
1. Задати питання
2. Вислухати відповідь
3. Зробити пропозицію та назвати ціну
Класична вправа – уявіть, що ви продаєте ручку. Більшість людей почне продаж так: «Ця ручка – найкраща, вона чудово пише і т.д.» — але це не працює.
Ось з чого насправді треба розпочинати продаж «за Белфортом»:
1. Задати питання «Яка в вас проблема і що вам потрібно?»
2. Активно та уважно слухати: на цьому етапі ви формуєте довіру та будуєте комфортні стосунки з клієнтом.
3. Зробити пропозицію та назвати ціну. Наприклад, так: «Чудово, я вас зрозумів. Що ж, виходячи з того, що ви сказали, моя ручка прекрасно підходить для вашої ситуаціє ось з яких причин: раз, два, три». Тобто, вам потрібно озвучити причини та переваги, які людина отримає, погодившись на вашу пропозицію.
1. Задати питання «Яка в вас проблема і що вам потрібно?»
2. Активно та уважно слухати: на цьому етапі ви формуєте довіру та будуєте комфортні стосунки з клієнтом.
3. Зробити пропозицію та назвати ціну. Наприклад, так: «Чудово, я вас зрозумів. Що ж, виходячи з того, що ви сказали, моя ручка прекрасно підходить для вашої ситуаціє ось з яких причин: раз, два, три». Тобто, вам потрібно озвучити причини та переваги, які людина отримає, погодившись на вашу пропозицію.
«Я навчив цієї системи, певно, всі сфери бізнесу, які тільки можна уявити. И просити навчити Прямолінійній системі мене почали відразу після того, як я написав книгу, за якою згодом Мартін Скорсезе зняв свій фільм, — згадує Белфорт. – Люди задавалися питанням: «Як так? Як він зміг навчити цих 12 людей, котрі за своїм розвитком нагадували Фореста Гампа, та вивести їх з нижчого соціального статусу у багатії?». Так ось, ці люди дзвонили та запрошували мене, аби я їх навчив».
За останні два десятка років тренінги Белфорта, що включають, зрозуміло, не лише «Продай мені ручку», але й десятки інших аспектів успішного продажу, відвідало понад 5 млн людей у всьому світі. І скоро список поповниться українцями: 10 червня Вовк з Волл-стріт вперше проведе одноденний тренінг-інтенсив у Києві.
Замовити білети на виступ Джордана Белфорта можна за посиланням realwolf.com.ua
За матеріалами: ТОВ ПІ ЕС Консалтинг
Поділитися новиною