339
Netflix націлилася на кіно в форматі віртуальної реальності
— Технології&Авто
На виставці Mobile World Congress 2016, що завершилася, популярний американський онлайн-кінотеатр Netflix, який з початку поточного року доступний і російським користувачам, оголосив про перспективи створення контенту в форматі 360 градусів для перегляду за допомогою пристроїв віртуальної реальності. «В даний час віртуальна реальність знайшла своє місце в іграх, а ми цікавимося тим, як застосувати її в кіно», – пояснив журналістам віце-президент Netflix по інноваційним продуктам Кріс Джаффе (Chris Jaffe).
Зауважимо, що ще в минулому році Netflix випустив додаток для Samsung Gear VR, що переносить глядача в затишну кімнату для перегляду фільмів з великим телевізором на стіні, на якому, власне, і демонструється відео. Воно, зрозуміло, залишається «плоским», а оглядати на 360 градусів можна тільки приміщення.
Важливість подібних заяв не можна недооцінювати, адже зараз VR-пристрої відчувають нестачу спеціалізованого контенту. Якщо Netflix і справді зможе запропонувати те, про що йшла мова в інтерв’ю, це стане потужним поштовхом для всієї VR-індустрії. Втім, поки в компанії лише вивчають даний напрямок, а значить, конкретних планів ще немає. Зате вони є відносно контенту в форматі 4K – Кріс Джаффе пообіцяв, що до кінця 2016 року в сервісі буде доступно понад 600 годин відео в цій якості.
За матеріалами: 3dnews.ru
Поділитися новиною
Також за темою
Sony та Honda випустять спільний електромобіль
У Google Calendar з’явилася функція планування завдань
Ford остаточно зняв з виробництва легендарний Focus
У США випробували повністю електричний літаючий автомобіль
Джефф Безос запускає ШІ-стартап: компанія вже залучила $6,2 млрд
Чому українці купують китайські електромобілі: попит зріс на 414% за рік
