Netflix націлилася на кіно в форматі віртуальної реальності


Netflix націлилася на кіно в форматі віртуальної реальності

На виставці Mobile World Congress 2016, що завершилася, популярний американський онлайн-кінотеатр Netflix, який з початку поточного року доступний і російським користувачам, оголосив про перспективи створення контенту в форматі 360 градусів для перегляду за допомогою пристроїв віртуальної реальності. «В даний час віртуальна реальність знайшла своє місце в іграх, а ми цікавимося тим, як застосувати її в кіно», – пояснив журналістам віце-президент Netflix по інноваційним продуктам Кріс Джаффе (Chris Jaffe).

Зауважимо, що ще в минулому році Netflix випустив додаток для Samsung Gear VR, що переносить глядача в затишну кімнату для перегляду фільмів з великим телевізором на стіні, на якому, власне, і демонструється відео. Воно, зрозуміло, залишається «плоским», а оглядати на 360 градусів можна тільки приміщення.

Важливість подібних заяв не можна недооцінювати, адже зараз VR-пристрої відчувають нестачу спеціалізованого контенту. Якщо Netflix і справді зможе запропонувати те, про що йшла мова в інтерв’ю, це стане потужним поштовхом для всієї VR-індустрії. Втім, поки в компанії лише вивчають даний напрямок, а значить, конкретних планів ще немає. Зате вони є відносно контенту в форматі 4K – Кріс Джаффе пообіцяв, що до кінця 2016 року в сервісі буде доступно понад 600 годин відео в цій якості.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua