1546
У бізнес-обмудсмена змінилися відносини з податківцями
— Казна та Політика
Бізнес-омбудсмен Альгірдас Шемета повідомив про прогрес у співпраці з Державною фіскальною службою (ДФС).
«Я дуже задоволений прогресом у співпраці з ДФС. У жовтні минулого року ми підписали меморандум про співпрацю з Романом Насіровим. Після цього ДФС стала більш відкрито розглядати скарги, які ми їм надаємо», – сказав він.
«Ми навіть створили спільні групи для розслідувань скарг бізнесу, в які увійшли як наші фахівці, так і керівники департаментів ДФС. В цілому вдалося вирішити дуже багато проблем, пов’язаних з фіскальною службою. Наприклад, ми домоглися повернення ПДВ бізнесу на загальну суму 377 млн грн», – каже Альгірдас Шемета.
За словами бізнес-омбудсмена, є і не дуже приємні моменти. Адже у 2015 році найбільше скарг надійшло на дії Державної фіскальної служби – 43%.
«Скарги стосуються всіх питань, які перебувають у компетенції фіскальної служби. Це невідшкодування ПДВ, неправомірні перевірки, невизнання витрат бізнесу, невключення їх до валових витрат. Малий бізнес скаржиться на «стан 9», коли податківець визначає, що бізнес не в місці реєстрації. В результаті податкова служба не реєструє податкові накладні, а іноді і застосовує санкції», – заявляє пан Шемета.
За матеріалами: Фінансовий клуб
Поділитися новиною
Також за темою
Україна показала найкращий результат за три роки у звіті Єврокомісії
Стало відомо, коли і на який термін запрацює програма УЗ-3000
Коли можуть затвердити нову програму МВФ для України
Швидкий інтернет для кожного українця: що зміниться (законопроєкт ухвалено)
Єврокомісія закликала Україну посилити реформи у сфері верховенства права та боротьби з корупцією
Депутати пропонують запустити нову модель компенсації інвестицій через податки
