Статок Цукерберга за день зріс на $6 млрд
Засновник Facebook Марк Цукерберг піднявся на два пункти в списку найбагатших людей планети за версією Bloomberg: зі статком $47,6 млрд він тепер займає шостий рядок рейтингу. Всього за один день стан Цукерберга зріс на $6,2 млрд – завдяки збільшенню вартості акцій соціальної мережі на тлі рекордної квартальної виручки.
У рейтингу мільярдерів Bloomberg Цукерберг обійшов співвласників Koch Industries Чарльза і Девіда Кохов, які займали шосте й сьоме місця відповідно. Багатше за засновника Facebook тепер п’ять осіб – засновник Microsoft Білл Гейтс, творець Inditex Амансіо Ортега, інвестор Уоррен Баффет, засновник Amazon Джефф Безос і телекомунікаційний магнат Карлос Слім, статки якого за рік знизилися на $4,5 млрд і становить $47,8 млрд, пише Bloomberg .
У 2015 році тільки трьом з 20 найбагатших людей планети вдалося збільшити вартість своїх активів, і Цукерберг виявився одним з них, зазначає агентство. Загальний стан 400 мільярдерів досягає $3,7 трлн (станом на 27 січня), хоча ще в травні 2015 воно становило $ 4,3 трлн.
Цей день може стати для Facebook найвдалішим за останні два роки, відзначає Financial Times. Ціна акцій Facebook Inc. (володіє однойменною соцмережею) на Нью-Йоркській фондовій біржі піднялася після відкриття торгів до $ 107,95, що на 14,3% вище за рівень закриття попередніх торгів.
Щодня у соцмережу заходять 1 млрд користувачів (за усередненими даними грудня), їх кількість зросла на 17% рік до року. Число тих, хто користується Facebook щомісяця, збільшилася на 14%, до 1,6 млрд (за даними на 31 грудня).
Компанія збільшила прибуток на 123% в порівнянні з четвертим кварталом 2014 року – з $ 701 млн до $1,56 млрд. Таким чином, квартальний прибуток Facebook вперше перевищила $ 1 млрд, зазначало видання The Wall Street Journal (WSJ). Прибуток Facebook за весь 2015 рік зріс на 25% – з $2,94 млрд до $3,69 млрд, випливає зі звітності компанії.
Виручка Facebook за останні три місяці 2015 зросла на 52% – з $3,85 млрд до $ 5,84 млрд. У попередні квартали динаміка була скромніше – 42, 39 і 41% відповідно, випливає зі звітності. Основним драйвером зростання виручки стала мобільна реклама, на яку тепер доводиться 80% замість 69% роком раніше. Ще три роки тому на мобільну рекламу доводилося тільки 20%, пише WSJ.
Крім того, у Facebook ще є майданчики, де «до кінця не реалізований рекламний потенціал», зазначає The Wall Street Journal. Зокрема, до таких платформ аналітики відносять сервіси відео, обміну повідомленнями та віртуальної реальності.
За матеріалами: bloomberg.com
Поділитися новиною