Виробники ноутбуків можуть зміцнити бізнес за рахунок Інтернету речей
Як повідомляє популярний тайванський інтернет-ресурс DigiTimes, виробники ноутбуків розуміють, що в 2016 році все ще рано говорити про зрілість ринку IoT (Internet of Things).
До настання ери інтернет-холодильників, інтернет-кавоварок і, перебільшуючи, інтернет-тумбочок пройде рік, два або три. До цього ще треба дожити, тому надії надіями, а цільової бізнес все одно доведеться розвивати. У 2016 році, як очікується, попитом все більше стануть користуватися ігрові ноутбуки і системи два в одному – трансформовані мобільні ПК або ноутбуки зі зйомною клавіатурою. Очевидно, що конкуренція в даному сегменті загостриться ще сильніше, що обіцяє появу цікавої продукції.
Іншою статтею економії для виробників ноутбуків обіцяє стати переорієнтація на комплектуючі китайського виробництва. Безумовно, це несе загрозу тайванським виробникам комплектуючих. У багатьох з них є виробництво на материковій частині Китаю, але конкурувати зі зростаючими як гриби після дощу чисто материковими китайськими виробниками стає все складніше і складніше.
За матеріалами: 3dnews.ru
Поділитися новиною