Що чекає на представництва іноземних компаній в Україні, - юрист — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Що чекає на представництва іноземних компаній в Україні, - юрист

Казна та Політика
734
ДФС та Мінекономіки отримали перші результати роботи проекту EDGE над концепцією реформування законодавства про діяльність представництв іноземних юридичних осіб в Україні.
Нова концепція пропонує створити єдине вікно для реєстрації представництв з відмовою від участі в регуляторних процедурах Гендирекції з обслуговування іноземних представництв і зменшенням терміну реєстрації до розумного.
Також законодавцю пропонується:
- Зменшити суми реєстраційного збору, визначити види діяльності за КВЕД, які допустимі для представництв;
- Розробити прозору процедуру припинення представництва, з урахуванням можливості виведення активів та коштів, а також погашення його зобов’язань та переведення співробітників на роботу до новоствореного суб’єкт-правонаступник;
- Встановити особливості існування некомерційного представництва, включаючи обмеження штату співробітників (до 5), терміну діяльності (до 3 років) і видів діяльності (допоміжна діяльність, без права володіння або управління нерухомістю);
- Створити пільговий режим оподаткування (єдиний податок для некомерційних представництв і спрощена системи для постійних представництв).
«В цілому всі меседжі ініціативи правильні, але в той же час ряд моментів викликають дипломатичну «стурбованість». Зокрема, плановане проведення перереєстрації всіх представництв замість перенесення інформації, що однозначно призведе до черг і створить ризик втрати чи спотворення інформації в реєстрах. Також помітно відсутність згоди ДФС України з концепцією», – коментує старший юрист ЮК Prove Group Ярослав Абрамов.
Логічним наступним кроком, за його словами, було б проведення розширеного експертного обговорення концепції, а також включення в її рамки інших видів представництв іноземних юридичних осіб і організацій. Крім цього критично формування лобі на рівні депутатського корпусу, бізнес-груп і груп впливу у виконавчій владі з метою забезпечити узгодження відповідних змін в працездатному вигляді. Причому йдеться як про збереження суті реформи (зменшення регуляторного навантаження, скорочення термінів і витрат), так і про погодження альтернативного шляху просування концепції – на випадок категоричної незгоди залучених державних органів.
За матеріалами:
Вісті
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас