700
У 2016 проблема конфіденційності в інтернеті досягне критичної точки
— Технології&Авто
У 2016 році користувачі будуть більш відповідально ставитися до безпеки своїх даних в інтернеті й вимагати більш надійного захисту від провайдерів онлайн-послуг.
Згідно з доповіддю Forrester Research, підприємства, які збирають, зберігають та використовують дані користувачів через електронні канали, які найбільш схильні до ризику кібератаки.
Також популярність їхніх сервісів буде страждати від того, що користувачі будуть все частіше ставити в пріоритет захист персональних даних замість зручності.
Щоб підвищувати безпеку своїх ресурсів, компанії пропонуватимуть користувачам платні сервіси, наприклад, підписку з можливістю перегляду сайтів без реклами, а також у режимі підвищеного захисту персональних даних. Згідно з даними дослідження, користувачі Facebook готові платити від $30 до $60 на рік за подібний сервіс. 26% дорослих американців, які використовують комп’ютер, вже користуються послугою блокування реклами AdBlock.
На початку 2016 року Європейський союз має затвердити нові норми відповідальності за недотримання закону про захист персональних даних. Згідно з новим законом, штраф за недотримання норм складе 5% від глобальної виручки. У США компанії за подібні порушення можуть чекати ще більш серйозні фінансові санкції.
За матеріалами: PaySpace Magazine
Поділитися новиною
Також за темою
BYD представила бюджетний гібридний седан із запасом ходу 2000 км (фото)
Ferrari скорочує поставки автомобілів у Британію — причини
Перша реєстрація авто: скільки податку треба сплатити
Які сідлові тягачі обирають українські перевізники
Каблучки для водіїв: для чого це планують зробити
Минулого місяця український автопарк поповнили 233 автобуси