У 2016 проблема конфіденційності в інтернеті досягне критичної точки


У 2016 проблема конфіденційності в інтернеті досягне критичної точки

У 2016 році користувачі будуть більш відповідально ставитися до безпеки своїх даних в інтернеті й вимагати більш надійного захисту від провайдерів онлайн-послуг.

Згідно з доповіддю Forrester Research, підприємства, які збирають, зберігають та використовують дані користувачів через електронні канали, які найбільш схильні до ризику кібератаки.

Також популярність їхніх сервісів буде страждати від того, що користувачі будуть все частіше ставити в пріоритет захист персональних даних замість зручності.

Щоб підвищувати безпеку своїх ресурсів, компанії пропонуватимуть користувачам платні сервіси, наприклад, підписку з можливістю перегляду сайтів без реклами, а також у режимі підвищеного захисту персональних даних. Згідно з даними дослідження, користувачі Facebook готові платити від $30 до $60 на рік за подібний сервіс. 26% дорослих американців, які використовують комп’ютер, вже користуються послугою блокування реклами AdBlock.

На початку 2016 року Європейський союз має затвердити нові норми відповідальності за недотримання закону про захист персональних даних. Згідно з новим законом, штраф за недотримання норм складе 5% від глобальної виручки. У США компанії за подібні порушення можуть чекати ще більш серйозні фінансові санкції.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua