Суд розірвав договір аеропорту "Бориспіль" з генпідрядником будівництва паркінгу, зобов'язав відшкодувати близько 100 млн грн — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Суд розірвав договір аеропорту "Бориспіль" з генпідрядником будівництва паркінгу, зобов'язав відшкодувати близько 100 млн грн

Нерухомість
492
Господарський суд Києва розірвав договір між державним підприємством “Міжнародний аеропорт” Бориспіль “та ПАТ” Будівельне управління № 813 “(обидва – Київ) про будівництво паркінгу.
Згідно з рішенням суду від 12 серпня 2015 року, суд постановив також стягнути з “Су-813” на користь “Борисполя” основний борг – 93,445 млн грн, пеню – 4,095 млн грн, судові витрати – 74,298 тис. Грн.
Як випливає з рішення суду, в позові від 17 липня 2015 аеропорт “Бориспіль” просить стягнути з “Су-813” грошові кошти, розірвати з ним договір у зв’язку з тим, що останній не виконав зобов’язання за договором підряду, зокрема, в встановлені терміни не повернув сплачений замовником аванс, внаслідок чого у відповідача виникла заборгованість перед позивачем.
У ході судового засідання 4 серпня представник позивача надав усні пояснення по суті заявлених позовних вимог, представник відповідача не з’явився, в результаті слухання справи відкладено на 12 серпня. Те ж саме повторилося і 12 серпня: представник відповідача не з’явився, вимоги ухвали суду не виконав.
“У разі неявки в засідання Господарського суду представників обох сторін або однієї з них справа може бути розглянута без їх участі, якщо неявка таких не перешкоджає вирішенню спору”, – наголошується в документі.
Згідно з угодою між “Борисполем” і “Су-813” про будівництво паркінгу, вартість робіт становила 423, 849 млн грн (з ПДВ).
Як зазначає позивач, “Су-813”, зокрема, не виконав будроботи на загальну суму 174,576 млн грн, тоді як аеропорт оплатив йому 286 млн грн. Згідно з розрахунками, відповідач не повернув попередньо оплачений аванс у розмірі 93,445 млн грн.
Раніше і. о. керівника аеропорту Євген Дихне вказував на несумлінність підрядника будівництва паркінгу.
“Ми, як і всі пасажири, страждаємо від того, що цей об’єкт не введений в експлуатацію, інакше ми б вирішили величезна кількість проблем. На жаль, ситуація така, що в минулі роки був обраний ненадійний генпідрядник. На момент початку моєї роботи в аеропорту будівництво вже не проводилося, а борг підрядника аеропорту становив 93 млн грн “, – говорив він у липні 2015 року.
Е.Дихне також повідомив, що на час укладення договору з компанією “Альтіс” про створення зони внутрішніх рейсів передбачалося, що ця компанія займеться і будівництвом паркінгу, проте переговори з нею не завершилися.
У середині серпня 2015 стало відомо, що аеропорт “Бориспіль” на виконання доручення Міністерства інфраструктури розглядає можливість залучення інвесторів на умовах державно-приватного партнерства для якнайшвидшого завершення будівництва та подальшої експлуатації багатоповерхового паркінгу біля терміналу “D”.
Міжнародний аеропорт “Бориспіль” є найбільшим в Україні із загальною займаною площею близько 1 тис. га. Має дві злітно-посадочні смуги: одну – довжиною 4 тис. м, шириною 60 м, другу – довжиною 3,500 тис. м, шириною 63 м. На його території розташовані чотири пасажирські термінали і поштово-вантажний комплекс.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас