Мінінфраструктури працює над спрощенням тарифної політики в залізничній галузі — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Мінінфраструктури працює над спрощенням тарифної політики в залізничній галузі

Казна та Політика
132
Новий підхід до тарифоутворення у залізничній галузі, підвищення ефективності внутрішніх процесів дозволять вийти на новий рівень роботи.
Як повідомила прес-служба Міністерства інфраструктури, про це повідомив перший заступник міністра Володимир Шульмейстер.
Крім того, за словами в. о. генерального директора “Укрзалізниці” Олександра Завгороднього, якого цитує прес-служба, через застарілу тарифну політику мільйони тонн внутрішніх вантажів, які потенційно може перевезти залізниця, йдуть на автодороги і руйнують їх.
“Ми працюємо над поступовим відходом від перехресного субсидування пасажирських перевезень за рахунок вантажних, щоб більше коштів спрямувати на оновлення рухомого складу для перевезення вантажів”, – повідомив він.
На думку В.Шульмейстера, державний вагонний парк повинен стати повноправною частиною ринку, в тому числі за рахунок скасування безкоштовного “порожнього” пробігу, ліквідації дискримінаційної тарифікації на користування інвентарними вагонами.
“Система тарифоутворення на українській залізниці є анахронізмом, адже вона формувалася ще в середині минулого століття. Саме тому одним з пріоритетів для галузі зараз є спрощення тарифної політики і приведення її до справедливого рівня, який буде відповідати реаліям. За рахунок економічно обґрунтованих тарифів повинні покриватися витрати на утримання рухомого складу та інфраструктури в належному технічному стані. Важливо також вирівняти різницю вартості перевезень різних класів вантажів, щоб основою для формування розцінок була маса вантажу “, – сказав він.
Зміна підходу, за словами В.Шульмейстера, дозволить зняти частину вантажів з автомобільних доріг і перевести їх на залізничні колії.
Перший заступник міністра також повідомив про триваючу роботу над створенням механізму нової тарифікації простою зерновозів в портах. Скорочення періоду простою дасть бізнесу можливість заощадити кошти, а залізниці – прискорити оборотність вагонів, збільшити загальні обсяги вантажопотоку.
Крім того, з метою збільшення пропускної спроможності залізниць у проблемному східному регіоні бізнес-структури пропонують облаштувати більше залізничних переходів зі східних областей. Є також пропозиція налагодити роботу пунктів пропуску вантажів зі сходу в нічному режимі.
За словами В.Шульмейстера, вирішувати ці питання необхідно спільними з Радою нацбезпеки і оборони України зусиллями.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас