0 800 307 555
0 800 307 555

Модернізація в метрополітені: до яких нововведень повинні звикнути кияни?

Казна та Політика
986
У найближчі місяці в столичному метрополітені очікується повне переродження системи оплати проїзду. Всім звичні жетони, як квиток на поїздку під землею, скоро зовсім піде з ужитку, поступившись місцем новій формі оплати: електронним проїзним. Вже зараз це нововведення потихеньку експлуатується в системі метрополітену, повільно але впевнено модернізуючи київську підземку.
“Зараз ми намагаємося потроху переходити на електронний квиток, але повністю відмовлятися від нього ми поки що не будемо – поділилася представник прес-служби київського метрополітену Наталія Макогон – це буде відбуватися природним способом”.
За словами Наталії електронний проїзний буде набагато зручніше для використання і навіть економніше, ніж звичайний жетон: “Ви купили два жетони. Один поклали в кишеню, а інший в сумку і забули, загубили, ну або собачка згризла – жартує Наталя – і ви втратили свої гроші. Тобто ми свій жетон продали, а ви свої 8, а раніше це було 4 гривні, просто втратили. Ще молоді люди запропонували плакати, де ми закликаємо пасажирів переходити на електронні проїзні: поклали в гаманець і користуєтеся. Це річ, яку втратити шансів набагато менше, а для нас це система обліку пасажирів, тобто її поліпшення. Ми можемо зробити розбивку: пільговий, що не пільговий, або яка саме пільга. Тобто всі ті критерії, які допомагають бачити статистику “.
Нагадаємо, раніше Польща висловила намір інвестувати 200 млн. дол. у будівництво метро на Троєщину. Мова йде про першу чергу будівництва – від станції «Подільська» до станції «Райдужна» – протяжністю 5,9 км з п’ятьма станціями. Термін реалізації проекту – три роки.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас