Влада Києва має намір випустити мобільні додатки для подачі скарг через інтернет — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Влада Києва має намір випустити мобільні додатки для подачі скарг через інтернет

Технології&Авто
253
Київська влада планує удосконалити роботу Контактного центру (15-51) і «гарячої лінії» з питань ЖКГ (15-57) шляхом випуску відповідних мобільних додатків, щоб міські жителі могли оперативно скаржитися на проблеми столиці.
Про це повідомив заступник голови КМДА Петро Пантелєєв.
«Ми повинні розширювати спектр додаткових засобів зв’язку з міською адміністрацією, в тому числі запустивши мобільні додатки і забезпечивши можливість робити заявки онлайн», – розповідає чиновник.
Він також зазначив, зараз в службі 15-57 в тестовому режимі працює послуга SMS-оповіщення керівників ЖЕКів у разі виникнення аварійних ситуацій.
«Зовсім скоро запрацює нова послуга – особистий кабінет споживача послуг ЖКГ в сервісі 15-57 для того, щоб написати скаргу або пропозицію в режимі онлайн було не менше зручно, ніж просто зателефонувати в диспетчерську», – резюмував Пантелєєв.
За даними КМДА, станом на сьогоднішній день найбільш простим способом вирішити свої проблеми і отримати відповіді на свої питання для киян є звернення по телефону.
Зокрема, з початку року до служби 15-51 звернулися понад 380 тис киян, а в службу 15-57 з питань ЖКГ – ще більше 700 тис.
Серед найбільш «проблемних» сфер життя міста називаються транспорт, дорожнє і житлове господарство, соціальне забезпечення і МАФи.
За матеріалами:
ITC.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас