Соціальні мережі стимулюють глобальний e-commerce — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Соціальні мережі стимулюють глобальний e-commerce

Технології&Авто
596
У 2015р. темпи зростання продажів в онлайн-магазинах помітно перевищили показники 2014 р. Експерти прогнозують, що за підсумками року обсяги глобальної e-commerce досягнутий $ 1,7 трлн., На 17% більше, ніж торік. В основному зростання продажів забезпечили соціальні ресурси, які виконували функцію платформ для прямих продажів.
Соціальні мережі Twitter, Facebook, Pinterest та Instagram вже інтегрували в інтерфейси своїх сервісів кнопку «купити». Крім того, ці компанії збираються зміцнитися на ринку онлайн-рітейлу завдяки стратегічному партнерству з представниками роздрібної торгівлі. Про це йдеться в доповіді дослідницької компанії Juniper Research.
Крім того, електронна комерція розвивається за рахунок звичайних інтернет-магазинів, які пропонують своїм клієнтам все більш досконалі сервіси: доставка в день замовлення, можливість замовити онлайн і забрати в оффлайн-магазині мережі, часто вимагаючи комісію за самовивіз. Рітейлери прагнуть налагодити рекламування та продаж товарів через різноманітні канали.
Інтеграція між онлайн та оффлайн-магазинами, а також використання різних пристроїв, допоможе рітейлерам привчити покупця до мультиканального. Вже до 2020р. смартфони будуть складати більше 40% від транзакцій у сфері e-commerce. Тому інтеграція комерційних сервісів торгових майданчиків і соціальних мереж під нові пристрої вкрай важлива в найближчій перспективі.
За матеріалами:
PaySpace Magazine
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас