5076
Пивоварський: Наша мета - щоб люди пересіли з авто і літаків на потяги
— Технології&Авто
Після проведення реформи залізниці модернізована “Укрзалізниця” (УЗ) стане клієнтоорієнтованою.
Про це заявив міністр інфраструктури України Андрій Пивоварський.
“Від відповідальності переходимо до клієнтоорієнтованості і більш якісного сервісу для пасажира і для відправника вантажів. Третій момент – якщо ми введемо відповідальність…, більш комплексний підхід до фінансового аналізу, до IT-аналізу, до IT-управління, ми зможемо більш якісно реагувати на потреби УЗ і потреби клієнтів. Ми зможемо більш якісно інвестувати гроші в нові залізничні напрямки або у відновлення більш якісного полотна, або швидше робити електрифікацію того чи іншого напрямку, щоб, наприклад, до Одеси можна було дістатися за 4-5 годин, для того, щоб можна було конкурувати з [авто] дорогою”, – пояснив Пивоварський.
Він зазначив, що також буде вводитися нова система планування фінансових витрат і капітальних інвестицій.
“Все, про що я зараз кажу – клієнтоорієнтованість. Основне завдання – щоб наші люди з автомобіля, з літака сіли у вагон УЗ і якісно доїхали до того чи іншого пункту. На жаль, на це піде певний час”, – зазначив міністр.
За словами Пивоварського, цьому посприяє, зокрема, зміна структури управління УЗ, яка стане трирівневою, включаючи: державний рівень (Кабмін і Мінінфраструктури), наглядову раду і правління. “Зараз у ген директора “Укрзалізниці” є великий функціонал, і в той же час немає конкретних людей, відповідальних за конкретні напрямки”, – зазначив міністр. Він додав, що склад правління налічуватиме 11 представників, включаючи главу.
Нагадаємо, на основі нинішньої УЗ планується створити АТ “Укрзалізниця”.
За матеріалами: Сьогодні
Поділитися новиною
Також за темою
Apple готує MacBook Pro з сенсорним екраном
Microsoft вбудувала безоплатний ШІ Copilot Chat у Word, Excel та інші застосунки
Європейські альтернативи Starlink потребують фінансової підтримки від ЄС
CEO Zoom вважає, що ШІ скоротить робочий тиждень до 3 днів
Google інвестує £5 мільярдів у штучний інтелект у Британії
Скільки можна заощадити, встановивши ГБО на авто