336
Більше 99% інтернет-користувачів виявилися готовими продавати інформацію про себе
— Особисті фінанси
У результаті проведення глобального дослідження, компанія Microsoft з’ясувала, що 99,6% інтернет-користувачів готові продавати інформацію про себе за гроші.
Дослідження Microsoft під назвою The Consumer Data Value Exchange базувалося на даних, наданих цифровим асистентом Cortana (аналог Siri), який аналізує електронну пошту, історію пошуку та іншу інформацію користувача.
У ході дослідження компанія Microsoft з’ясувала, що 54% користувачів очікують, що бренди знають і розуміють їх, тому вибудовують комунікацію, виходячи з їх (клієнтів) цінностей і переваг; 55% користувачів впевнені, що дані про їхні дії в інтернеті збираються без дозволу; 83% опитаних очікують, що компанії будуть питати у них дозвіл на використання їх особистих даних.
Користувачі готові надати інформацію про себе брендам:
Что готові віддавати користувачі?
Яку особисту інформацію готові надати користувачі:
В ході проведеного раніше дослідження також з’ясувалося, що 60% інтернет-користувачів позитивно ставляться до таргетованої рекламі. Але при цьому 62% зізналися, що не хотіли б, щоб торговці відстежували їх місце розташування.
За матеріалами: PaySpace Magazine
Поділитися новиною
Також за темою
Мінімальні зарплати в Європі у 2025 році
Як оформити новий закордонний паспорт замість втраченого
79% агрокомпаній вже підняли зарплати своїм працівникам
Скільки отримують українці в Європі: які умови та ставлення (приклади з життя)
У Нідерландах пропонують, щоб українські чоловіки з роботою самостійно забезпечували себе житлом
«Контракт 60+»: у ЗСУ пояснили алгоритм дій для добровольців