У Києві створять сервісні центри для споживачів комунальних послуг
У 2015 році в Києві створять пілотні Центри обслуговування клієнтів, які будуть компенсувати прогалини в комунікації між комунальними структурами та громадянами. Про це повідомив заступник голови Київської міської державної адміністрації П.Пантелеєв.
“У нас змінилося законодавство: функція виконавця комунальних послуг розділилася на багато організацій. Тому житель Києва дезорієнтований, він не знає, де отримати кваліфіковану відповідь на свої питання з приводу комунальної сфери. Підприємства ні з теплопостачання, ні з водопостачання не мають абонентських відділів, відділень прийому клієнтів. Люди, за інерцією, звертаються до ЖЕКів, які вже теж не виконують функції виконавця комунальних послуг. Тому наше завдання – створити цей комунальний сервіс, який компенсує прогалину в комунікації між комунальними структурами та громадянами “, – повідомив П.Пантелеєв.
Як зазначив заступник голови КМДА, центри обслуговування повинні захищати права споживачів послуг перед монополістами.
“Цього року ми запускаємо кілька таких пілотних сервісних центрів, а з наступного року, в разі їх успіху, поширимо на весь Київ”, – додав П.Пантелеєв.
За матеріалами: УНН
Поділитися новиною