Британці розробили наклейку, яка визначає рівень свіжості продуктів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Британці розробили наклейку, яка визначає рівень свіжості продуктів

Технології&Авто
2094
Мінімальний термін придатності продуктів харчування давно є предметом суперечок політиків. Попри те, що після вказаної виробниками дати продукти ще можна вживати, споживачі тоннами викидають продовольство. За даними Організації Об’єднаних Націй і Інституту світових ресурсів (World Resources Institute), третина вироблених у всьому світі продуктів харчування ніколи не потрапляє до споживачів. Частину з них викидають через мінімальний термін придатності. Тільки у Німеччині близько 11 мільйонів продуктів вартістю близько 25 мільйонів євро щорічно опиняються на звалищі.
Дизайнерка Солвейга Пакстейт (Solveiga Pakstaite) хоче змінити ситуацію як мінімум з продуктами тваринного походження. 22-річна британка разом зі своєю компанією Design by Sol розробила наклейку, яка здатна повідомити споживачам, коли продукт дійсно зіпсований.
Наклейка Bump Mark містить желатин, який псується настільки ж швидко, як і білкові продукти. Стікер просто наклеюється на упаковку. Якщо продукт вже непридатний до вживання, желатин зріджується, і споживач відчуває маленькі опуклості внизу наклейки. Желатинова наклейка може застосовуватися на м’ясних, молочних, рибних продуктах, а також фруктових соках.
Британці розробили наклейку, яка визначає рівень свіжості продуктів
Зараз спільно з британським ретейлером пройде шестимісячне тестування винаходу на продуктах в англійських супермаркетах. Між тим до винахідниці вже зверталися і такі компанії, як Coca-Cola.
За матеріалами:
EcoTown
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас