Найбільший китайський інтернет-магазин оштрафований за махінації з цінами
Найбільший інтернет-магазин Китаю був оштрафований на $ 129 тис. через порушення в ціновій політиці. Велика частина штрафу ($ 81 тис.) Пов’язана з порушеннями правил ціноутворення під час самого масштабного розпродажу року («День холостяка», який у 2014 році припав на 11 листопада).
Помилки при формуванні цін на акційні товари спостерігалися кілька років поспіль. Крім дня розпродажів, інтернет-магазин порушував правила під час інших промо-акцій, які проходили протягом року ($ 48 тис. штрафу).
Згідно з законодавчими нормами, ціни на продукцію, виставлену на торговому майданчику Alibaba повинні визначати самі продавці. Відповідальність за дотримання цієї норми лежить на керівництві платформи. Однак після масштабного розпродажу торговці почали скаржитися, що рітейлер встановлював занадто великі знижки на їх продукцію в інтересах підвищення продажів. Це негативно відбилося на прибутку продавців.
Керівництво Alibaba відзначило, що в майбутньому буде приділяти більше уваги обговоренню цінової політики з торговцями.
За матеріалами: Вісті
Поділитися новиною