Сьогодні Google запустив алгоритм, що понижує «немобільні» сайти у видачі - його вже охрестили «мобайлгеддоном» — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Сьогодні Google запустив алгоритм, що понижує «немобільні» сайти у видачі - його вже охрестили «мобайлгеддоном»

Технології&Авто
1115
З 21 квітня – тобто, з сьогоднішнього дня – запускається оновлення алгоритму Google для мобільного пошуку, яке в США вже встигли охрестити «мобайлгеддоном».
Цей алгоритм буде знижувати в мобільній видачі ті сайти, які не адаптовані під використання з мобільних телефонів.
Компанія оголосила про цей апдейт ще в лютому цього року, уточнивши, що зміни будуть значними і торкнуться мобільного пошуку на всіх мовах. У Google є кілька інструментів, які покликані заміряти mobile friendliness конкретного сайту. Насамперед, це тест на дружність сайту до мобільних пристроїв, який у разі, якщо сайт добре оптимізований для мобільних, видасть напис «Відмінно! Сторінка оптимізована для мобільних пристроїв ».
Правда, тут є нюанси. Згідно з даними аналізу Portent, яка перевірила 25 000 топових сайтів США по рейтингах Majestic Million і Alexa, і виявилося, що 10 000 з них не пройшло тест. Компанія пропонує також добірку матеріалів про те, які саме сайти визнаються «дружніми». Зміна алгоритму може порушити такі сайти, як Versace, сайт Microsoft Widows Phone та інші.
Є кілька типів мобільного конфігурації для сайту: окрема мобільна версія (фактично, окремий сайт з іншим URL), responsive-дизайн і адаптивна верстка. Голова UX-відділу компанії Promodo Валерій Борзов вважає, що якщо вибирати між responsive і адаптивним, стратегічно краще – перший варіант.
«Робити responsive трохи довше, оскільки зміни торкнуться і поточного сайту, але стратегічно це більш вигідно, тому що у вас під рукою буде один код, який добре працює і на десктопах, і на мобільних. Якщо ж хочеться адаптувати сайт швидше, можна вибрати адаптивну верстку (є дві версії сайту, які віддаються користувачеві залежно від девайса), але стратегічно це не так вигідно, оскільки важче розробляти, і складніше в підтримці. Кожен вирішує для себе, як йому зручніше і дешевше », – говорить експерт.
Нагадаємо, що в травні «Яндекс» запускає новий алгоритм пошуку: всі сайти з покупними посиланнями будуть знижуватися у видачі (у середньому, на 14 позицій).
За матеріалами:
Ain.Ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас