5 технологій майбутнього для інтернет-магазину — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

5 технологій майбутнього для інтернет-магазину

Технології&Авто
1840
Традиційні магазини поступово втрачають своїх покупців, які все частіше віддають перевагу шопінгу в онлайн-просторі. Оффлайн-магазинах буде складно конкурувати з онлайн-майданчиками, що пропонують більш вигідні ціни, асортимент і зручність придбання товарів.
Однак технічний прогрес відкриває перед звичайними магазинами нові перспективи.
Існує багато варіантів перетину онлайн і оффлайн торгівлі, а також самостійного повноцінного існування традиційної торгової точки.
Якщо вірити прогнозам, до 2020р. всі оффлайн-магазини будуть виглядати наступним чином:
1. Шоурум
Люди будуть ходити в магазин як в музей, чи розважальний центр. Спеціальні датчики будуть відслідковувати переміщення клієнтів по торговому залу і фіксувати товари, які їх зацікавили.
Автоматична система оповіщень зможе відправляти на смартфони відвідувачів акції та спеціальні пропозиції за участю цих продуктів, а також просто надавати їм посилання на інтернет-магазин, де можна придбати товар.
2. Аналітика
Традиційні магазини будуть активно використовувати аналітику, засновану на поведінці покупця в торговій точці. За допомогою спеціальних датчиків можна буде простежити ефективність акцій і сформувати портрет постійного покупця.
3. Невидимі платежі
До 2020р. мобільні платежі будуть поширені повсюдно. При цьому крім смартфонів будуть використовуватися пристрої, що носяться – годинники і фітнес-браслети. Деякі компанії вже дозволяють замовляти і оплачувати продукцію ще до прибуття в магазин.
4. Сенсорні технології
Просування товарів буде засновано на відповідній реакції споживачів. Різні інструменти дозволять відстежувати емоції від товарів і послуг.
Також в магазинах будуть використовуватися різні стимулятори, наприклад, запах і музика, які підвищують активність покупців.
5. Автоматизація
Рутинна робота буде виконуватися за допомогою автоматичних помічників. За допомогою маячків клієнтам буде простіше орієнтуватися в магазині, самостійно знаходити потрібний товар і навіть впізнавати свій розмір у віртуальних примірочних.
За матеріалами:
PaySpace Magazine
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас