Чому я не хочу зустрітися з вами на каву, - колонка англійської підприємця — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Чому я не хочу зустрітися з вами на каву, - колонка англійської підприємця

Світ
5439
«Годі… Я не хочу пити з вами каву. Мені правда приємно, що ви хочете зі мною побачитися і я не хочу здатися грубим, але постарайтеся мене зрозуміти. Я власник малого бізнесу і цілий день кручусь як білка в колесі, тому в мене банально немає часу пити каву з усіма бажаючими», – з цих слів починається колонка англійської підприємця Джена Маркса для популярного бізнес-ресурсу Entrepreneur.com. У ній Джен тезисно пояснює, чому він відповідає відмовою на більшість пропозицій випити каву і описує випадки, заради яких готовий змінити своє рішення.
Я знаю, що швидше за все, ви приємна людина і особиста зустріч допоможе нам подружитися і налагодити ділові відносини. Я навіть знаю багатьох людей, які призначають зустрічі в ресторанах або кав’ярнях, але, на жаль, я не з таких. Мені правда ніколи цим займатися. Якщо я буду постійно тікати з офісу, то проблем накопичиться стільки, що мені доведеться займатися їх вирішенням вечорами і ночами, замість того, щоб проводити час з сім’єю. Тому «попити каву» не входить до списку моїх пріоритетних завдань. Є тільки кілька обставин, за яких я прийму ваше запрошення.
1. Ми вип’ємо каву по телефону
Це буде виглядати приблизно так: у кожного з нас на столі стоїть чашка кави, але ми знаходимося не в одному приміщенні, а кожен у своєму офісі. Я не проти телефонних переговорів і впевнений, що 20-хвилинна розмова може допомогти нам познайомитися і дізнатися, чим ми можемо бути один одному корисні. У процесі розмови ми можемо вирішити, що телефонних переговорів недостатньо і нам потрібно зустрітися особисто. Але я віддам перевагу витратити 20 хвилин часу на телефонну розмову, ніж буду півдня кататися по місту заради чергової непотрібної зустрічі.
2. Ви мій клієнт
Мій клієнт завжди правий. І якщо він пропонує випити кави, то я погоджуюся і домовляюся про особисту зустріч. Природно, тут теж присутні обмеження – я не збираюся залишати офіс заради дрібних клієнтів – незважаючи на їх важливість для мене, поточні завдання зазвичай більш пріоритетні. Але здебільшого я не відмовляюся від таких зустрічей і вважаю, що це важлива частина бізнесу. Взагалі, найкраще місце, щоб пити каву з клієнтами – це їхні офіси, адже тоді я можу прогулятися по ним і подивитися, як вони використовують мої продукти і чим ще я можу їм допомогти.
3. У вас є клієнт для мене
Я вип’ю з вами кави, якщо ви примітили клієнта або проект, який потребує моєї допомоги. Часом, мені приходять дружні листи подібного типу «ми працюємо з клієнтом і він зацікавився твоїм продуктом. Давай вип’ємо кави і поговоримо про це?». Природно, я не можу відмовитися. Але якщо справа не пахне грошима, то я, мабуть, відмовлюся від вашої пропозиції.
4. Я вам чимось зобов’язаний
Якщо в минулому ви мені чимось допомогли і зараз кличете випити кави, то я із задоволенням з вами побачуся. У нас вже є досвід дружби і співробітництва і ми напевно щось зможемо зробити разом у майбутньому. Крім того, я докладу всіх зусиль, щоб допомогти вам і показати свою вдячність. І якщо ви хочете зустрітися на каву та обговорити нові види співробітництва, то як я можу відмовити?
5. У вас цікавий і перспективний проект
Ви хочете випити кави, бо зацікавлені в продуктах, які продає моя компанія. До цього часу ви досліджували ринок і знаєте, що вам потрібно. У вас не крихітна, але цілком пристойна компанія, ви плануєте бюджет, строки та власні ресурси. З цього я роблю висновок, що ви серйозний покупець і у нас буде серйозна розмова. Ок, я з вами побачуся.
Мій час і можливості обмежені. У мене слабке терпіння. Я власник малого бізнесу. І якщо ви не вписується в одну з цих п’яти категорій – мені дуже шкода, але я не хочу зустрітися і випити кави з вами прямо зараз.
Тімур Ворона
За матеріалами:
Ain.Ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас