Торік на розвиток і утримання автодоріг недодали 6,6 млрд грн, - "Укравтодор" — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Торік на розвиток і утримання автодоріг недодали 6,6 млрд грн, - "Укравтодор"

Казна та Політика
619
Державне агентство автомобільних доріг України в 2014 році направило на виконання бюджетної програми “Розвиток мережі і утримання автомобільних доріг загального користування” 3,463 млрд грн, з яких 2,755 млрд грн – кошти спеціального фонду державного бюджету і 707,942 млн грн – залишки кредитних запозичень, раніше залучених “Укравтодором” для розвитку автодоріг та зарахованих до спецфонду держбюджету.
Такі дані містяться в звіті “Укравтодору” про виконання держбюджету України за 2014 рік.
Так, за даними агентства, в 2014 році внаслідок незадовільного фінансування з держбюджету за вказаною програмою (при затвердженому обсязі 3248 млн грн фактично надійшло лише 2,755 млрд грн) і недофінансування галузі за рахунок залучених під державні гарантії кредитних коштів (з наявного залишку кредитних коштів в сумі 6,857 млрд грн, фактично отримано лише 707,942 млн грн) майже не були реалізовані заплановані обсяги робіт з будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонту автомобільних доріг загального користування, передбачені постановами Кабінету міністрів
Виходячи з цих даних, в 2014 році недофінансування за вказаною бюджетною програмою склало 6,6 млрд грн.
“Було відкрито рух лише на 102 км автомобільних доріг, з яких за рахунок держбюджету відремонтовано 45,3 км, за рахунок місцевого бюджету – 19,2 км та за рахунок коштів міжнародних фінансових організацій – 37,7 км. Ремонтно-будівельні роботи на великій кількості об’єктів не починалися взагалі, на деяких об’єктах – частково виконано першочергові роботи”, – йдеться в звіті “Укравтодору”.
В цілому в 2014 році рух було відкрито на дорогах: М-03 Київ-Харків-Довжанський на ділянці км 126 + 700 – км 158 + 000 і км 185 + 000 – км 191 + 400 протяжністю 37,7 км, який ремонтувався за рахунок співфінансування спільних з МФО проектів, а також був проведений ремонт доріг М-21 Житомир – Могилів-Подільський на ділянці км 127 + 438 – км 128 + 877 (в’їзд до Вінниці) протяжністю 2,4 км; М-06 Київ – Чоп на ділянці км 798 + 000 – км 800 + 700 протяжністю 2,7 км; Н-02 Львів – Тернопіль на ділянці км 25 + 550 – км 30 + 400, км 100 + 000 – км 101 + 000, км 109 + 000 – км 110 + 000 в Львівській і Тернопільській областях загальною протяжністю 3,7 км.
Крім того, були відремонтовані ділянки доріг: Р-15 Ковель – Володимир-Волинський – Червоноград – Жовква км 126 + 600 – км 128 + 700 протяжністю 2 км; Н-19 Доманове (на Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на Бухарест) на ділянці 357 + 000 – км 359 + 500, км 341 + 630 – км 342 + 380, км 342 + 000 – км 345 + 000, км 352 + 447 – км 355 + 032 протяжністю 7,9 км.
“Через відсутність фінансування не виконані заплановані роботи з будівництва автотранспортної магістралі через Дніпро з двома позакласними мостами протяжністю 660 м і 340 м в Запоріжжі”, – повідомляється в звіті держагентства.
Крім того, в 2014 році дорожніми організаціями “Укравтодору” здійснювалися також постійні роботи з поточного дрібного ремонту та експлуатаційного утримання мережі автомобільних доріг загального користування загальною протяжністю 169,6 тис. км. Були ліквідовані пошкодження і деформації покриття доріг на 3,085 млн кв. км автодоріг, замінено, встановлено та пофарбовано 55,8 тис. шт. дорожніх знаків, нанесено та відновлено горизонтальну розмітку на 17,6 тис. км автомобільних доріг
В цілому, згідно з законом “Про Державний бюджет України на 2014 рік” “Укравтодор” здійснив у 2014 році касові видатки на загальну суму 14,25 млрд грн і кредитування в сумі 2,027 млрд грн.
Раніше повідомлялося, що згідно з орієнтовними підрахунками фахівців дорожньої галузі, для приведення існуючої дорожньої мережі в належний експлуатаційний стан, необхідно 15 років, а також ритмічне фінансування в обсязі 40-60 млрд грн на рік.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас