Китайська Xiaomi очікує зростання виручки і продажів смартфонів на 30% в 2015 р. — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Китайська Xiaomi очікує зростання виручки і продажів смартфонів на 30% в 2015 р.

Технології&Авто
273
Тайський виробник смартфонів Xiaomi Corp. очікує збільшення виручки і поставок більш ніж на 30% в 2015 році, заявив головний виконавчий директор компанії Лей Цзюнь в кулуарах Всекитайських зборів народних представників.
В результаті виручка в цьому році може перевищити 100 млрд юанів ($16 млрд), пише The Wall Street Journal.
За підсумками 2014 року Xiaomi зафіксувала цей показник на рівні 74,3 млрд юанів.
“Всі наші основні продукти продовжують показувати зростання”, – сказав CEO компанії.
За його словами, Xiaomi планує продати цього року 80-100 млн смартфонів.
При цьому глава компанії підтвердив, що її метою є стати найбільшим виробником смартфонів у світі в наступному десятилітті.
Цього року глобальне розширення Xiaomi буде зосереджено на ринку Індії, також планується вихід на ринки Росії та Бразилії, зазначив він. У лютому компанія заявляла про намір почати онлайн-продаж аксесуарів для смартфонів в США, проте вона не має на найближче майбутнє планів щодо реалізації смартфонів в цій країні та інших розвинених державах.
За словами аналітиків, в минулому році Xiaomi, заснована в 2010 році, стала найбільш швидкозростаючою компанією в сфері виробництва телефонів. Вона обігнала Samsung у продажу в Китаї, який є найбільшим ринком смартфонів.
У грудні Xiaomi залучила $1,1 млрд в ході чергового раунду фінансування, в рамках якого була оцінена приблизно в $46 млрд, ставши найбільш дорогим технологічним стартапом у світі.
Компанія пропонує за доступними цінами пристрої, порівнянні за характеристиками з найбільш просунутими моделями конкурентів. Смартфони Xiaomi працюють на спеціальній версії ОС Android від Google, програмне забезпечення часто оновлюється відповідно до побажань користувачів.
У 2014 році компанія продала 61,1 млн телефонів, що більш ніж втричі перевищує показник попереднього року (18,7 млн). При цьому продукція компанії продається лише в декількох країнах Азії, в числі яких Китай, Тайвань, Сінгапур, Малайзія, Філіппіни, Індія та Індонезія.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас