У Мінінфраструктури засумнівалися в економічній доцільності "Повітряного експресу" — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

У Мінінфраструктури засумнівалися в економічній доцільності "Повітряного експресу"

Казна та Політика
1332
Економічна доцільність національного проекту “Повітряний експрес”, що передбачає створення залізничного сполучення між Києвом та аеропортом “Бориспіль”, знаходиться під великим питанням.
Таку думку висловив заступник міністра інфраструктури України Володимир Омелян в ході Форуму розвитку інфраструктури України.
“Питання дуже складне, ми проводимо консультацію з китайськими партнерами, оскільки економічна доцільність проекту, скажімо так, під великим питанням. Досвід Польщі, зокрема Варшави, показує, що такий проект так і не окупився, а там ситуація краща ніж в” Борисполі” , – сказав він.
Національний проект “Повітряний експрес” реалізується на окупній основі за рахунок коштів Ексімбанку Китаю. Загальна сума кредиту становить $372 млн. Кредит планувався до виділення двома траншами.
Перший транш в $52 млн, як повідомлялося, був виділений в 2013 році і спрямований на виконання проектних і підготовчих робіт. Другий транш в $320 млн забезпечить безпосередньо будівництво інфраструктурних об’єктів.
Як повідомляв Держінвестпроект, проект “Повітряний експрес” буде здійснюватися безпосередньо на території аеропорту через підземний тунель. Проект будівництва тунелю планувався в першому кварталі 2015 року, після чого він повинен був пройти державну експертизу і попрямувати на затвердження Кабміну.
Також повідомлялося, що проект “Повітряний експрес” переданий в управління Міністерства інфраструктури України.
У грудні 2014 року в.о. заступника генерального директора аеропорту “Бориспіль” з операційної діяльності Антон Борисюк зазначав, що початковий проект залізничного сполучення між Києвом і державним підприємством “Міжнародний аеропорт” Бориспіль “навряд чи був би затребуваний.
“У тому вигляді проект, який я бачив два роки тому, коли їм займався Держінвестпроект і в тому вигляді як він був запланований, він не був би затребуваний, тому що важливо в цьому експресі – зручний спосіб дістатися до аеропорту з мінімумом пересадок за короткий проміжок часу, а якщо їхати на вокзал, в центр, там через переходи та ескалатори з валізами переходити, їхати … Думаю, пара експрес-маршрутів на комфортабельних автобусах від пари гілок метро перекрили б цю проблему “, – сказав він.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас