484
Міністр інфраструктури не бачить необхідності в ліквідації АМПУ
— Казна та Політика
Міністр інфраструктури України Андрій Пивоварський не бачить необхідності в ліквідації державного підприємства “Адміністрація морських портів України” (АМПУ) і оцінює його роботу позитивно.
“Я вважаю, що на сьогоднішній день Адміністрація морських портів це хороший елемент контролю. Існують проблеми розподілу коштів, які збирає АМПУ, його необхідно врегулювати, але як інструмент контролю – працює добре”, – сказав міністр після брифінгу в Києві в понеділок, відповідаючи на питання про положення зареєстрованого у Верховній Раді законопроекту.
Так, народний депутат України, член фракції “Блок Петра Порошенка” Андрій Вадатурський, зареєстрував у Верховній Раді проект закону “Про внесення змін до закону України “Про морські порти України” (щодо підвищення ефективності функціонування морських портів)”.
Згідно з пояснювальною запискою до цього документа, він розроблений з метою підвищення ефективності функціонування морських торговельних портів України та забезпечення реального механізму виконання вимог закону “Про морські порти України” про розмежування функцій забезпечення безпеки мореплавства та нагляду за безпекою мореплавства.
Автор законопроекту зазначає, що АМПУ була створена в червні 2013 року за рахунок майна 20-ти державних підприємств, з яких 18 – морські торговельні порти, однак, на його думку, АМПУ за час свого існування не виправдала очікувань бізнес-середовища, не було проведено реальне реформування галузі, від державних підприємств не були відокремлені невластиві йому функції державного нагляду і контролю.
Крім того, згідно з пояснювальною запискою, показники прибутковості АМПУ не виправдовують доцільність її подальшого існування і свідчать про суттєве погіршення результатів діяльності.
“Таким чином, Адміністрацію морських портів України доцільно реорганізувати, виділивши з неї територіально відокремлені структурні підрозділи в окремі підприємства, служби капітанів морських портів включити до складу відповідного органу виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики у сфері безпеки на морському та річковому транспорті, передбачивши їх фінансування за рахунок адміністративного збору, який має всі ознаки податку та в повному обсязі надходить до загального фонду державного бюджету”, – вказано в пояснювальній записці.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною
Також за темою
Гетманцев пояснив, чому компанії не потрапляють до «Клубу білого бізнесу»
«Найвищий показник у світі». Україна витрачає рекордні 31% ВВП на оборону
Єврокомісія пропонує нову схему використання російських активів на підтримку України
На 2026 рік прогнозується дефіцит бюджету в 10 млрд дол. — думка Гетманцева
Підласа розповіла, які внески буде робити Україна до ЄС після вступу
Україна отримає від Естонії військову допомогу на понад €100 млн