Відновлення автодороги М-03 Київ-Харків-Довжанський буде продовжено - Укравтодор — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Відновлення автодороги М-03 Київ-Харків-Довжанський буде продовжено - Укравтодор

Казна та Політика
824
Третій проект покращення автомобільних доріг та безпеки руху повинен взяти старт восени 2015 року. Таке рішення стало підсумком заключної зустрічі керівництва Державного агентства автомобільних доріг України з делегацією Міжнародного банку реконструкції та розвитку в ході чергової місії Світового банку в Україні, що проходила минулого тижня. Про це повідомили в прес-службі Укравтодору.
За вже узгодженим домовленостями, Третій спільний проект Укравтодору та МБРР, так само як і два попередніх, буде складатися з декількох компонентів, а саме модернізації ділянки автомобільної дороги, що збігається з транснаціональним коридором, реалізації комплексу заходів з безпеки дорожнього руху, а також надання міжнародним експертом консультацій з питань реформування дорожньої галузі.
Найдорожчим і найтривалішим сторони визнали проведення капітального ремонту та реконструкції вже третій ділянки автомобільної дороги М-03 Київ-Харків-Довжанський, загальною протяжністю 134 км – від м.Полтава до м.Харків.
На думку представників Світового банку, загальна сума попереднього кошторису на ці види робіт, яка складає близько $750 млн., враховуючи нестабільність валютного курсу в Україні, є занадто орієнтовною.
“Для того, щоб визначити реальну вартість реалізації першого компоненту проекту необхідно провести експертизу і підготувати робочу документацію на кожен км зазначеної ділянки”, – зазначив керівник Програми (офіс Світового банку в Брюсселі) Саймон Еліс.
За його словами, на сьогодні відповідний аналіз здійснено вже більш ніж на третині – 54 км, решта протяжності будуть вивчені до середини березня.
“Зазначений аналіз стане основою для визначення остаточної вартості проекту, що дозволить завершити підготовку проектної документації. У липні фінальний варіант пакету документів Третього проекту повинен бути представлений Раді директорів МБРР для затвердження”, – розповів про етапи подальшої роботи пан Еліс.
У свою чергу, Голова Державного агентства автомобільних доріг України Сергій Підгайний відзначив необхідність залучення більшої кількості українських компаній, як в частині виконання робіт, так і в якості постачальників техніки і матеріалів.
“Така підтримка вітчизняних виробників дозволить істотно підтримати українську економіку”, – зазначив він.
В ході обговорення другого компонента Проекту, який передбачає реалізацію комплексу заходів з безпеки дорожнього руху, сторони розглянули можливість впровадження інноваційних для України технологій. Зокрема, застосування автоматизованої системи зважування транспортних засобів без їх зупинки, що дозволить здійснювати ваговий контроль, виключивши людський фактор, і спеціальної системи фото- і відеофіксації учасників руху, що дозволить поліпшити контроль швидкості.
Що стосується третього компоненту, їм передбачено залучення професійного іноземного консультанта, зокрема, до процесу передачі автомобільних доріг місцевого значення на місцевий рівень.
За матеріалами:
УНН
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас